رئیس سازمان امداد و نجات با تشریح آخرین اقدامات نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک از امدادرسانی به ۵۶ هزار نفر خبر داد.

امدادرسانی به ۵۶ هزار نفر گرفتار در برف

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات با تشریح آخرین اقدامات نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک از امدادرسانی به ۵۶ هزار نفر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با پانا درباره امدادرسانی به افراد متاثر از برف گفت:٢١ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، قم، همدان و استان مرکزی تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

سلیمی با بیان اینکه مناطق در حال امدادرسانی شامل ١٧٣ محور، شهر و روستا بوده است، ادامه داد: تا کنون کار امداد رسانی به ۵۶ هزار و ۲۰۰ نفر از هموطنان انجام شده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۲ هزار ۲۰۰ نفر  گفت: انتقال ۵۸ نفر به مراکز درمانی، و خدمات سرپایی به ۱۶۳ نفر، در این مدت انجام شده است.

سلیمی از رهاسازی ۲ هزار و ۴۶۹ خودرو از برف و کولاک خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۹۰۲  نفر در قالب ۷۰۵ تیم امداد و نجات کار امدادرسانی را عهده‌دار بوده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha