به گفته سیروس کیان ارثی، یک گروه فوق تخصصی غواصی با وجود آنکه یک قسمت از مخزن نفتکش نشتی داشته و آلایندگی زیاد است، برای تجسس به محل حادثه اعزام شده است.

تجسس برای یافتن پیکرهای باقیمانده در سانچی ادامه دارد/سازه کشتی کاملا از بین رفته است

سلامت نیوز:به گفته سیروس کیان ارثی، یک گروه فوق تخصصی غواصی با وجود آنکه یک قسمت از مخزن نفتکش نشتی داشته و آلایندگی زیاد است، برای تجسس به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سیروس کیان ارثی ، با اشاره به آخرین اطلاعات به‌دست آمده از عکسبرداری ربات اعزامی به سانچی اظهار داشت: هنوز پیگیر موضوع هستیم. یک گروه فوق تخصصی غواصی با وجود آنکه یک قسمت از مخزن نفتکش نشتی داشته و آلایندگی زیاد است، برای تجسس به محل حادثه اعزام شده است.

وی با بیان این مطلب که سازه کشتی کاملا دفرمه شده و از بین رفته است، افزود: بررسی‌ها و تجسس همچنان ادامه دارد ولی ورود به قسمت‌های ساختمانی کشتی خیلی مشکل است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش تاکید کرد: بعد از انفجار هولناکی که باعث غرق شدن کشتی شد، تمام محموله سوخت و کار را سخت کرد.

وی یادآور شد: بهرحال ما به تجسس خودمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم خبرهایی برای ٢٩ خانواده دیگر هم داشته باشیم ولی کار واقعا سخت است.

کیان ارثی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه خانواده‌های جانباختگان نیز بیان کرد: شرکت نفتکش باتوجه به سابقه و قدمت دیرینه‌ای که دارد مسئله را بررسی می‌کند و همه مباحث حقوقی خانواده‌ها را رعایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha