چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 243559

رئیس شورای عالی نظام پرستاری از برکناری دکتر آدابی ،رئیس سازمان نظام پرستاری و انتصاب آقای دال‌وندی به عنوان ریاست جدید این سازمان خبر داد.

انتصاب دال‌وندی بجای آدابی

سلامت نیوز:رئیس شورای عالی نظام پرستاری از برکناری دکتر آدابی ،رئیس سازمان نظام پرستاری و انتصاب آقای دال‌وندی به عنوان ریاست جدید این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،طاهره زاهد صفت، رئیس شورای عالی نظام پرستاری  از برکناری دکتر آدابی، رئیس سازمان نظام پرستاری خبر داد و گفت: درخواست استیضاح وی با امضای 7 نفر از اعضا به دست ما رسیده بود که بلافاصله یک کمیسیون ویژه 7 نفره تشکیل شد. عمده دلایل درخواست کنندگان برای برکناری وی، عدم حضور تمام وقت در سازمان و مطرح ساختن مواضعی به صورت مبهم به عنوان اهداف سازمان بود.

وی افزود: با مطرح شدن این مسائل جلسه فوق العاده‌ای تشکیل شد و مخالفان و موافقان به سخنرانی پرداختند که البته 40 دقیقه نیز به دکتر آدابی فرصت داده شد تا از خود دفاع کند اما در نهایت وی با 13 رای مخالف (از 30 نفر) برکنار شدند.

زاهد صفت یادآور شد: هم‌چنین تصمیم گرفته شده سریعا رئیس سازمان انتخاب شد که بر این اساس و با توجه به رای اعضا سه نفر آقایان دال‌وندی، قربانی و مظلوم کاندید شدند که هر یک به مدت 10 دقیقه به ایراد سخنرانی پرداختند که در نهایت آقای مظلومی انصراف دادند و آقای اصغر دال‌وندی با 15 رای موافق به عنوان رئیس سازمان انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha