رئیس کل سازمان نظام پرستاری از پیگیری واگذاری صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه حرفه‌ای به عنوان مطالبه اصلی پرستاران در دوره جدید مدیریتی این سازمان خبر داد.

اصلی‌ترین مطالبه پرستاران کشور چیست

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری از پیگیری واگذاری صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه حرفه‌ای به عنوان مطالبه اصلی پرستاران در دوره جدید مدیریتی این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، اصغر دالوندی با اشاره به مهم ترین اولویت‌های سازمان نظام پرستاری در دوره جدید مدیریت این سازمان گفت: امنیت جامعه پرستاری که به واگذاری صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه مربوط است اولویت ما در سازمان نظام پرستاری است که به طور جدی در سازمان دنبال می‌شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: درست است که اصلی‌ترین مطالبه پرستاران، اجرای تعرفه‌های خدمات پرستاری است اما فکر می‌کنم اگر معاونت پرستاری وزارت بهداشت به ما کمک کند تا موضوع صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه حرفه‌ای پرستاران را که در قانون آمده به سازمان نظام پرستاری بازگردد، بزرگترین مطالبه جامعه پرستاری محقق می‌شود و این موضوع حتما در دوره جدید مدیریتی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه پرستاری به عنوان بخش عمده‌ای از ارائه دهندگان خدمات سلامت هستند، گفت: سازمان نظام پرستاری آمادگی دارد تا همه مطالبات جامعه پرستاری را به طور کامل پیگیری کند و در این مسیر از وزارت بهداشت به ویژه معاونت پرستاری کمک خواهد کرد تا در نهایت رضایت جامعه پرستاری کسب شود و جایگاه پرستاران ارتقا یابد چرا که در اینصورت کیفیت خدمات پرستاری افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha