معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور بیان کرد: بیشترین مواد کشف‌شده در ایران از نوع تریاک و حشیش است.

سلامت نیوز:معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور بیان کرد: بیشترین مواد کشف‌شده در ایران از نوع تریاک و حشیش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ارمان ، اسدا... هادی‌نژاد اظهارکرد: ۷۵ درصد کشفیات موادمخدر کشور در محدوده جغرافیایی پنج استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد، فارس و کرمان اتفاق می‌افتد. وی ادامه داد: نزدیک به ۹۰ درصد کشفیات موادمخدر کشور توسط پلیس صورت می‌‌گیرد، اما به دلیل تولید بالای آن در کشور افغانستان و ارسال پر درآمد آن از طریق ایران به کشورهای اروپایی همچنان با افزایش کشفیات موادمخدر روبه‌رو هستیم.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: به علت افزایش کشت تریاک در افغانستان به دنبال جلوگیری یا کاهش کشت در این کشور و همچنین جایگزینی کشت و انحراف مسیر ورود موادمخدر به ایران هستیم. به گزارش مهر، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور یادآور شد: در گذشته موادمخدر بیشتری به ایران وارد می‌شد که با ایجاد موانع در مرز ایران و افغانستان، بیشتر موادمخدر تولیدی در افغانستان وارد پاکستان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha