هر یک از شهروندان به هر دلیل که ‌بخواهند از میزان تشعشات رادیویی محل سکونت و زندگی خودشان به آگاه باشند، به راحتی می‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

منطقه خیلی خطرناک از بابت تشعشات رادیویی در تهران نداریم

سلامت نیوز:عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، گفت: طبق دستورالعمل هاى موجود و نظارت دقیقى که در پیش گرفته شده است، هیچ دکل‌ رادیویی و مخابراتى غیراستانداری مجاز به ادامه فعالیت نخواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز، ناهید خداکرمی در گفتگو با اعتمادآنلاین با اشاره به توضیحات اخیر وزیر ارتباطات درباره راه‌اندازی سامانه اندازه‌گیری و سنجش تشعشعات رادیویی در پایتخت، گفت: در حال حاضر هم این کار در حال انجام است و هر یک از شهروندان به هر دلیل که ‌بخواهند از میزان تشعشات رادیویی محل سکونت و زندگی خودشان به آگاه باشند، به راحتی می‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

این عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که وضعیت مناطق شهری نسبت به میزان تشعشات رادیویی و مخابراتى چگونه است، گفت: خوشبختانه در تهران منطقه خیلی خطرناکی بابت تشعشات رادیویی نداریم. چون با دقت و سختگیری زیادی نسبت به صدور، نصب و فعالیت دکل‌های رادیویی و مخابراتى موفق شدیم تاحدود زیادی این دغدغه در پایتخت را مدیریت کنیم. سعی ما بر این است که تمامی استانداردها در تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی و فعالیت دکل‌ها رعایت شود.

وی ادامه داد: البته این مسئله مشمول دکل‌های قبلی نیز می‌شود و همه موظف هستند تا برای ادامه فعالیت خود مجوز دریافت کنند که در مرحله صدور مجوز باید تمامی نکات استاندارد و ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند وگرنه برای آنان مجوزی صادر نمی‌شود و این وسواس و دقت براى مراکز آموزشى، زمین هاى ورزشى و پارک کودکان چندین برابر است، بنابراین طبق آنچه در کمیسیون و شرکت ارتباطات شهردارى در پیش گرفتیم هیچ دکل غیراستانداری مجاز به ادامه فعالیت نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha