دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 264232

کیفیت هوای امروز تهران با افزایش پنج واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص ۵۵ در شرایط سالم قرار دارد.

هوای تهران سالم است

سلامت نیوز:کیفیت هوای امروز تهران با افزایش پنج واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص ۵۵ در شرایط سالم قرار دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۵۰ به ۵۵ افزایش داشته است.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون از ۴۸ به ۴۱ کاهش و آلاینده منوکسیدکربن از ۲۳ به ۲۸ افزایش داشته است.

بر این اساس، ایستگاه‌های شهرداری مطنقه ۲۱، فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) و دانشگاه شریف (منطقه ۲) به ترتیب با شاخص‌های عددی ۸۴، ۸۳ و ۶۹ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی (منطقه یک) و شهرداری منطقه دو به طور مشترک با شاخص ۳۸، گلبرگ (منطقه ۸) با شاخص ۳۹ و میدان امام خمینی (منطقه ۱۲) با شاخص ۴۰ پاک‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.


                    
                                                                                                                                                                                                                               
                                                                          

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha