سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 264328

مژه‌های بلند ظاهری زیبا و جذاب دارند. در این مقاله راهکارهایی برای داشتن مژه‌های بلندتر و ضخیم‌تر را به شما معرفی خواهیم کرد.

چند ‌راهکار برای داشتن مژه‌های بلندتر

سلامت نیوز: مژه‌های بلند ظاهری زیبا و جذاب دارند. در این مقاله راهکارهایی برای داشتن مژه‌های بلندتر و ضخیم‌تر را به شما معرفی خواهیم کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران بانو، استفاده از سرم تقویت‌کننده مژه صحیح: بسیاری از سرم‌ها تقویت‌کننده مژه ممکن است نتایجی چشمگیر و سریع داشته باشند اما مواد شیمیایی موجود در اغلب آنها در طولانی مدت مژه‌های شما را ضعیف‌تر خواهد کرد. در هنگام خرید این دسته از محصولات به ترکیبات آن دقت کرده و در نظر داشته باشید از موادی چون پارابن، فرمالدهیدها و سولفات‌ها باید پرهیز کرد.


 استفاده از مژه مصنوعی با کیفیت بالا: مژه‌های مصنوعی که کیفیت پایینی دارند معمولاً سنگین تر‌ند و فشار و استرس بیشتری به مژه‌های طبیعی وارد می‌کنند. چسب مژه مصنوعی نیز نباید فرمالدهید داشته باشد.
 عدم استفاده از ریمل ضد آب: همان‌طور که می‌دانید ریمل‌های ضد آب به مژه‌ها خشک می‌شوند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. استفاده زیاد از این ریمل‌ها به مژه‌های طبیعیتان آسیب جدی وارد می‌کند. چنانچه ممکن است از ریمل‌هایی استفاده کنید که روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل در ترکیبشان یافت می‌شود.
 پاک کردن کامل ریمل قبل از خواب: پاک کردن آرایش قبل از خواب خیلی وقت‌ها کار سختی به نظر می‌آید. اما باید بدانید این کار برای سلامت پوست و مژه‌ها کاملاً ضروری است. همچنین در نظر داشته باشید پاک کردن کامل ریمل از مژه‌ها نیازمند دقت و زمان بیشتری است. استفاده از پاک‌کننده‌های مخصوص چشم می‌تواند این فرآیند را سرعت بخشد.
 تغذیه سالم: برای رشد مژه‌ها نیز تغذیه عامل بسیار مهمی است. سبزیجات، تخم مرغ، ماهی سالمون، مواد غذایی حاوی ویتامین‌ ای و سی بهترین گزینه‌هایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha