سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 266067

رئیس اداره امور داروخانه‌های سازمان غذا و دارو گفت: با تدابیر صورت‌گرفته، مردم برای تهیه دارو در تعطیلات نوروزی مشکلی نخواهند داشت. تصویر فعالیت داروخانه‌ های شبانه روزی در ایام نوروز

فعالیت داروخانه‌ های شبانه روزی در ایام نوروز

سلامت نیوز:رئیس اداره امور داروخانه‌های سازمان غذا و دارو گفت: با تدابیر صورت‌گرفته، مردم برای تهیه دارو در تعطیلات نوروزی مشکلی نخواهند داشت.
تصویر فعالیت داروخانه‌ های شبانه روزی در ایام نوروز

به گزارش  سلامت نیوز، سعید برومند در گفتگو با فارس در خصوص خدمت‌رسانی داروخانه‌های سراسر کشور در ایام نوروز اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام داروخانه‌ های شبانه روزی سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز بدون هیچ تعطیلی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز ملزم شده‌اند تا در شهرهایی که فاقد داروخانه شبانه روزی هستند، برای داروخانه‌های روزانه کشیک تعیین کنند تا نیاز مردم به دارو مرتفع شود.

رئیس اداره امور داروخانه‌های سازمان غذا و دارو ادامه داد: با تدابیر صورت‌گرفته، مردم برای تهیه دارو در تعطیلات نوروزی مشکلی نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha