در یک‌ماهه نخست امسال (فروردین)، ۹۱ نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند کهنسبت به مشابه سال گذشته ۱۰درصد کاهش یافته است.

کاهش ۱۰ درصدی آمار قربانیان تصادفات تهرانی‌ها در فروردین

سلامت نیوز:در یک‌ماهه نخست امسال (فروردین)، ۹۱ نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند کهنسبت به مشابه سال گذشته ۱۰درصد کاهش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در یک‌ماهه نخست امسال فروردین ماه، ۹۱ نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که۱۰۱نفر در تصادفات رانندگی کشته شده بودند،۱۰درصد کاهش نشان می‌دهد.

از مجموع تلفات حوادث رانندگی در یک‌ماهه امسال در این استان۶۸ نفر مرد و ۲۳ نفر زن بودند.در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با۶۳ مورد در جاده‌های درون‌شهری و پس از آن با۲۷مورد در مسیرهای برون‌شهری و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنین در فروردین ماه امسال۲۴۲۸ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۷۲۵نفر مرد و۷۰۳نفر زن هستند.مصدومین حوادث رانندگی فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۱.۴ درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha