یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: توهم‌زایی ماده مخدر «گل» هفت‌برابر «شیشه» است و جوانان باید مراقب باشند.

«گُل» ۷برابر «شیشه» توهم‌زا است!

سلامت نیوز:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: توهم‌زایی ماده مخدر «گل» هفت‌برابر «شیشه» است و جوانان باید مراقب باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،سرهنگ علیرضا دلیری با بیان اینکه هر چیزی که مصرف آن انسان را توهم فرو برده و اعتیادآور باشد جزو مواد مخدر محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا «گُل»هم ماده مخدر محسوب می‌شود.

وی افزود: گُل محصول پیوند دو گیاه گراس و ماری‌جوانا است که بسیار توهم‌زا و اعتیادآور است. دلیری تصریح کرد: براساس بررسی‌های صورت‌گرفته مصرف گُل هفت‌برابر شیشه توهم‌زایی دارد و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای افراد به‌همراه داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: این ماده مخدر بیشترین حجم نیکوتین را دارد و برای همین می‌تواند وابستگی شدید جسمی و فکری ایجاد کند.

وی به خطرات مصرف این ماد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: در صورت مصرف طولانی‌مدت ماده مخدر گُل، عقل افراد زایل شده و فرد به جنون کشیده می‌شود. دلیری خاطرنشان کرد: این علاوه بر خطرات توهمی است که به‌دنبال مصرف این ماد مخدر در فرد ایجاد می‌شود و می‌تواند فرد را به هر کاری در این حالت وادارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha