پسر جوان افغان که با برادر کوچکش برای بردن پدر بیمارش به بیمارستان درگیر شده‌بود، گوش او را گاز گرفت و کند. مأموران در تعقیب برادر گوش بر هستند.

کندن گوش برادر در دعوای بردن پدر به بیمارستان

سلامت نیوز: پسر جوان افغان که با برادر کوچکش برای بردن پدر بیمارش به بیمارستان درگیر شده‌بود، گوش او را گاز گرفت و کند. مأموران در تعقیب برادر گوش بر هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان،  چند روز قبل پسر جوانی در حالی که یکی از گوش‌هایش کنده شده‌بود به اداره پلیس رفت و از برادرش به اتهام کندن گوشش شکایت کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: چند سالی است همراه خانواده‌ام از افغانستان برای کار به ایران آمده‌ام. ما در خانه استیجاری حوالی کن زندگی می‌کنیم. از آنجایی که پدرم بیمار و سالخورده‌بود، من و برادرم فقط کارگری می‌کردیم. مدتی قبل پدرم به شدت بیمار شد و من او را به بیمارستان بردم و او را درمان کردم. پدرم حالش خوب بود تا اینکه دوباره حالش بد شد و این بار از برادرم خواستم او پدرم را به بیمارستان ببرد، اما قبول نکرد و اصرار داشت من دوباره او را به بیمارستان منتقل کنم. به خاطر همین موضوع ما با هم درگیر شدیم و یکدیگر را کتک زدیم. پس از این من از خانه بیرون آمدم و به داخل خیابان رفتم که برادرم نیز به داخل خیابان آمد و دوباره با من درگیر شد. او مرا به شدت کتک زد و در ادامه هم با دندان‌هایش گوشم را گاز گرفت. آنقدر با دندان‌های تیزش گوشم را فشار داد که فریاد من به آسمان بلند شد.

خیلی تلاش کردم از دست او فرار کنم، اما نتوانستم از زیر دست و پای او خارج شوم. لحظاتی بعد خون تمام بدنم را فراگرفت و دیدم قسمتی از گوشم کنده شد و روی زمین افتاده است. برادرم با دیدن این صحنه به سرعت از محل گریخت و من هم از شدت درد بی‌حال شدم و روی زمین افتادم تا اینکه دقایقی بعد گوش بریده شده‌ام را از روی زمین برداشتم و با خودروی عبوری به بیمارستان رفتم تا گوشم را پیوند زنم. پزشکان چند باری تلاش کردند تا قسمت کنده شده گوشم را پیوند بزنند، اما فایده‌ای نداشت و پیوند زده نمی‌شد. در مدتی که در بیمارستان بستری بودم، پدرم درخانه‌مان فوت کرد و برادرم هیچ کاری برای درمانش انجام نداد.

وی ادامه داد: من در این مدت درد زیادی کشیدم، اما فکر می‌کردم گوشم پیوند زده‌می‌شود، اما الان که پزشکان اعلام کردند گوشم دیگر پیوند نمی‌خورد به اداره پلیس آمده‌ام و از برادرم به اتهام اینکه یکی از گوش‌هایم را کنده است، شکایت دارم. با طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی احمد بیگی، بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه‌۵ تهران برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.
بدین ترتیب مأموران برای دستگیری برادر گوش‌بر وارد عمل شدند، اما دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است. تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha