چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 311852

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وزش باد شدید و رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: امروز در برخی مناطق جنوب کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات مازندران و تهران در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. وی ادامه داد: فردا شمال و شرق فارس، نوار غربی اصفهان، جنوب یزد، ارتفاعات استان‌هایی مثل کرمان، هرمزگان، قزوین، سمنان و تهران رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید خواهند داشت. 

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها با شدت و ضعف تا اوایل هفته آتی ادامه خواهد داشت افزود: امروز در البرز، قزوین، جنوب تهران، مرکزی، قم، اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش سرعت باد را خواهیم داشت. همچنین در خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک را بیشتر برای ساعت‌های بعدازظهر و شب خواهیم داشت.

 این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا پنجشنبه در نوار شرقی کشورمان وزش باد خواهیم داشت اضافه کرد: روز‌های جمعه و شنبه علاوه بر نوار شرقی در مناطقی از شرق و جنوب شرق وزش باد‌های شدید و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت. وی تصریح کرد: به لحاظ دمایی هم امروز و فردا در سواحل شرقی دریای خزر دما به طور میانگین شش تا ده درجه کاهش خواهد داشت. از امروز تا آخر هفته شرق دریای عمان مواج خواهد بود. از بعدازظهر امروز هم تا پنجشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.


گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران امروز کمی ابری و در ساعت‌های بعدازظهر شاهد وزش باد خواهد بود. بیشینه دما هم سی و چهار درجه سانتیگراد خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha