رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیحاتی درباره جمع آوری معتادان متجاهر کودک و نوجوان ارائه کرد.

توضیح درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر کودک و نوجوان/بیشترین خانه‌های پلاک قرمز در منطقه شوش، مولوی و هرندی است

سلامت نیوز:رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیحاتی درباره جمع آوری معتادان متجاهر کودک و نوجوان ارائه کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، «سرهنگ عبدالوهاب حسنوند» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  درباره جمع آوری معتادان متجاهر کودک و نوجوان گفت: در بحث جمع آوری کودکان که به مواد مخدر اعتیاد دارند یک سری از همکاران ما که آموزش های لازم را دیده اند اقدام خواهند کرد. 


وی ادامه داد: این کار نیز برابر پروتکل هایی که از سوی شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان های مختلف ابلاغ شده است اقدام خواهد شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره خانه های پلاک قرمز گفت: عمده خانه های پلاک قرمز در حوزه شهر تهران در منطقه شوش، دروازه غار، هرندی و مولوی وجود دارد. در این خصوص تعداد زیادی پلاک پلمب شده است.


سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: برخورد با این پلاک ها توسط مرجع قضایی در دست اقدام است. سلسله اقداماتی که باید برای این خانه ها انجام شود از مسیر دادسرا به دادگاه جهت توقیف یا تعهد از مالکان این خانه ها باید انجام شود. 


وی ادامه داد: در خصوص برخورد با این افراد و پلمب خانه ها هم دادستانی و هم پلیس برخورد خواهند کرد. اما تقاضای ما از سازمان ها این است خانه هایی که از لحاظ ایمنی ضعیف است و شان و منزلت انسانی را زیر سوال می برند فکری کنند و یا این خانه ها را تخریب کنند و دوباره خانه ای ساخته شود و یا بازسازی شوند تا از نظر ایمنی مشکلاتی را ایجاد نکنند و امیدواریم دیگر سازمان ها در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنین درباره جمع آوری معتادان متجاهر گفت: در امر جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر هیچ خشونتی در دستور کار پلیس نیست. معتادانی که در مرکز ماده ۱۶ حضور دارند بیمه هستند. 


وی ادامه داد: اگر مشکلی برای یک معتاد متجاهر در مرکز ماده ۱۶ ایجاد شود می تواند از امکانات بیمه استفاده کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha