سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 314245

رئیس مرکز تحقیقات کار آزمایی بالینی طب سنتی از درمان اعتیاد با استفاده از طب سنتی خبر داد و گفت: قرار است محصول یاد شده به مرحله تولید برسد.

درمان «اعتیاد» با استفاده از «طب سنتی»

سلامت نیوز:رئیس مرکز تحقیقات کار آزمایی بالینی طب سنتی از درمان اعتیاد با استفاده از طب سنتی خبر داد و گفت: قرار است محصول یاد شده به مرحله تولید برسد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محسن ناصری، رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان ترک اعتیاد با طب ایرانی وجود دارد؟»، اظهار داشت: ما حدود 20 سال روی این حیطه کار کرده‌ایم و در طب سنتی اولین رساله‌های ترک اعتیاد در ایران نوشته شده است.


وی ادامه داد: ما همین الگوها را روی حیوان آزمایش کردیم و جواب داد.همچنین روی ریلکس، عود و بازگشت فرد به اعتیاد که هیچ دارویی در دنیا ندارد نیز آزمایش کردیم و جواب مثبتی داد.ان شاءالله آرام آرام این دانش به جامعه می‌آید.


رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد درباره این موضوع که «امکان دارد فردی اعتیاد خود را با طب سنتی درمان کند؟»، ابراز داشت: بله، روی این موضوع کار کرده‌ایم.


ناصری متذکر شد:در اصفهان و تهران در این خصوص کار کردیم.البته ما فعلا کار تحقیقاتی می‌کنیم و قرار است به صورت محصول تولید شود.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha