معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با اشاره به جزئیات زمان برگزاری، تعداد شعب اخذ رای، زمان شمارش آراء و اعلام نتایج این انتخابات گفت: در این دوره حدود 6000 نفر در گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه های پروانه دار و بالاتر و گروه ماماییدر سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رقابت ۶۰۰۰ کاندیدا در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی + جزییات

سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با اشاره به جزئیات زمان برگزاری، تعداد شعب اخذ رای، زمان شمارش آراء و اعلام نتایج این انتخابات گفت: در این دوره حدود 6000 نفر در گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه های پروانه دار و بالاتر و گروه ماماییدر سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دکتر قاسم جان بابایی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین خبرها از هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، گفت: شروع رای گیری در شهرستان هایی که دارای هیات مدیره 17 نفره هستند، از ساعت 8 صبح روز جمعه ۲۵ تیرماه آغاز و حداقل به مدت 12 ساعت ادامه دارد. همچنین امکان افزایش تا حداکثر 2 ساعت با نظر هیئت نظارت شهرستان امکان پذیر است.

وی افزود: همچنین رای گیری در شهرستان های دارای هیئت مدیره 11 نفره، از ساعت 8 صبح همین روز آغاز و حداقل به مدت 8 ساعت ادامه دارد و امکان افزایش تا حداکثر 4 ساعت با نظر هیئت نظارت شهرستان وجود دارد.

وی افزود: در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی حدود 6000 نفر در گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه های پروانه دار و بالاتر و گروه مامایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

جان بابایی تاکید کرد: شروع تبلیغات کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی از روز ۱۴ تیرماه آغاز شده و تا پایان روز ۲۳تیرماه (به مدت ۱۰ روز) ادامه می یابد.

وی همچنین گفت: در مجموع 222 حوزه رای گیری در سراسر کشور وجود دارد که 14 حوزه به انتخابات میان دوره ای موکول می شود.

جان بابایی درباره زمان شمارش آراء و اعلام‌نتایج نیز گفت: شمارش آراء بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری با حضور نمایندگان هیئت نظارت، هیئت اجرایی و نماینده فرمانداری شهرستان مربوطه آغاز و نتایج اولیه انتخابات توسط هیئت نظارت شهرستان در روز شنبه ۲۶ تیرماه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha