عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا از عدم رعایت پروتکل‌ها در روند برگزاری انتخابات نظام پزشکی و مالیات های میلیونی پزشکان در کرونا انتقاد کرد.

انتقاد مردانی ازعدم رعایت پروتکل‌ها در انتخابات نظام پزشکی و مالیات های میلیونی پزشکان در کرونا

سلامت نیوز: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا از عدم رعایت پروتکل‌ها در روند برگزاری انتخابات نظام پزشکی و مالیات های میلیونی پزشکان در کرونا انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر مسعود مردانی در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا مستقر در محل برگزاری انتخابات در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: متاسفانه چیزی که اکنون مشاهده می‌کنم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز برگزاری انتخابات نظام پزشکی است. می‌بینید چه خبر است، همه پزشک هستند اما چه کسی پروتکل‌ها را رعایت می‌کند؟

وی در ادامه درباره اولویت‌های اصلی تیم جدید نظام پزشکی، بیان کرد: اولین اولویتشان باید افزایش شانیت و منزلت پزشکی در جامعه باشد. پزشکان با زحمت طاقت فرسایی که می‌کشند شئونات لارم را ندارند.

وی افزود: ۴۰ سال است طبابت می‌کنم، ۲۰ سال پیش ارزش طبیب بیش از این بود و این وظیفه سازمان نظام پزشکی است که جایگاه پزشک را بالاتر ببرد.



این متخصص بیماری‌های عفونی، اظهار کرد: برخی پزشکان یعنی متخصصین رشته‌های غیر مرتبط با کرونا ، ۱.۵ سال است که کوچکترین درآمدی ندارند ولی باید رقم های میلیونی مالیات را بدهند در صورتی که کسی به فکر عدم درآمد پزشک نیست که چگونه باید این بدهی‌ها را بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha