۱۵ تیر امسال زن میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن پسر ۳۵ ساله‌اش خبر داد.

زنی که با همکاری دوست اینستاگرامی شوهر را کشت

سلامت نیوز: ۱۵ تیر امسال زن میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن پسر ۳۵ ساله‌اش خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، او گفت: از ایام عید نوروز تا الان پسرم به طرز مشکوکی ناپدید شده است. عروسم سمانه می‌گوید که او برای انجام کارهایش به کشور امارات رفته است. پسرم آرش و همسرش بلاگر هستند و کارهای طراحی و تبلیغات اینستاگرامی انجام می‌دهند. در این مدت پسرم حتی یکبار هم به من زنگ نزده است، البته در واتس اپ پیام می‌دهد و اگر ما هم پیام بدهیم جواب می‌دهد ولی حتی یکبار هم با او صحبت نکرده‌ام‌. پسرم اگر می‌خواست به خارج از کشور برود حتماً به من می‌گفت.

با شکایت زن میانسال به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی از ناپدید شدن آرش آغاز شد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به سراغ سمانه رفتند،  زن ۲۵ ساله گفت: من و شوهرم مدت هاست که بلاگر هستیم. شوهرم یک پیشنهاد کاری خوب از کشور امارات داشت  به همین خاطر به آنجا سفر کرد و با هم در ارتباط هستیم. گرچه زن جوان چنین ادعایی داشت اما در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که آرش از ایران خارج نشده است بنابراین تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مدیر ساختمان محل زندگی این زوج سرنخ اصلی را به‌دست تیم جنایی داد.
او گفت: فروردین امسال یک شب مرد غریبه‌ای وارد ساختمانمان شد و به خانه آرش رفت. ساعتی بعد هم سمانه به همراه مرد ناشناس در حالی که مردی را روی ویلچر گذاشته بودند از ساختمان خارج شدند. ویلچر را در صندوق عقب خودرو گذاشته و مرد را روی صندلی عقب نشاندند و رفتند.با این اطلاعات سمانه بازداشت شد.

وی ابتدا منکر ماجرا بود اما در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد: شوهرم خیلی اذیتم می‌کرد و باهم مشکل داشتیم. مدتی قبل در اینستاگرام با پسری ۳۵ ساله به‌نام مهدی آشنا شدیم. مهدی هم بلاگر بود و بواسطه ارتباط کاری چندین بار من و آرش، او را ملاقات کردیم. کم کم از مشکلات و اختلافاتم با آرش برایش گفتم. شب حادثه مهدی به خانه ما آمد چند دقیقه‌ای از آمدنش نگذشته بود که با آرش بحث شان شد و با چاقویی که داشت او را به قتل رساند. ترسیده بودیم و نمی‌دانستیم چکار کنیم. مهدی یک ویلچر آورد و با کمک هم او را از خانه خارج کردیم جسدش را به اطراف پرند بردیم و آتش زدیم.
با اعترافات سمانه، به دستور بازپرس عظیم سهرابی، کارآگاهان اداره آگاهی وارد عمل شده و مهدی را بازداشت کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مهدی سابقه سرقت و زورگیری دارد و ۶ سال قبل به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده اما پس از گذراندن ۶ سال حبس آزاد شده است.
 
مهدی اما در اظهارات خود گفت: یک روز سمانه با من تماس گرفت و گفت به شوهرش قرص داده و او را کشته است. از من خواست برای انتقال جسد به او کمک کنم. من هم به آپارتمان آنها رفتم و متوجه شدم آرش مرده است اما سمانه چند ضربه چاقو به او زد و بعد هم جسد را بیرون بردیم و آتش زدیم.
 
با اعتراف مهدی، مأموران آگاهی وارد عمل شده و به محل سوزاندن جسد رفتند. در آنجا تعدادی استخوان کشف شد که به دستور بازپرس جنایی استخوان‌ها برای انجام آزمایش دی ان ای به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای بررسی صحت اظهارات سمانه و مهدی ادامه دارد.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha