امروزه با توجه به شرایط و امکاناتی که کشورهای اروپایی و آسیایی برای مهاجرین فراهم کرده‌اند، افراد زیادی به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به کشورهای خارجی دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی دارد که هر شخصی قطعا با آن روبرو خواهد بود. داشتن اطلاعات کافی قبل از مهاجرت به کشورها می‌تواند جلوی بسیاری از ریسک‌ها و اشتباهات احتمالی را بگیرد.

مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا با Estahbanaty

سلامت نیوز: امروزه با توجه به شرایط و امکاناتی که کشورهای اروپایی و آسیایی برای مهاجرین فراهم کرده‌اند، افراد زیادی به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به کشورهای خارجی دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی دارد که هر شخصی قطعا با آن روبرو خواهد بود. داشتن اطلاعات کافی قبل از مهاجرت به کشورها می‌تواند جلوی بسیاری از ریسک‌ها و اشتباهات احتمالی را بگیرد.

کشورهای پیشرفته و مدرن همیشه جز مهاجرپذیرترین و محبوب‌ترین کشورهای جهان هستند. احتمالا حتی اگر قصد مهاجرت به خارج را هم نداشتید، ولی حتما چیزهای زیادی درباره مهاجرت به آلمان، مهاجرت به کانادا، مهاجرت به روسیه و... شنیده‌اید و درباره آنها اطلاعات جزئی دارید.

راه‌ها و روش‌های مهاجرت به کشورهای خارجی زیاد است. برای مثال بسیاری از افراد از طریق تحصیل مهاجرت می‌کنند و بسیاری دیگر از طریق سرمایه‌گذاری و ازدواج و دیگر راه‌های موجود. موسسه Estahbanaty یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین موسسه‌های مهاجرتی است که در زمینه مهاجرت به آلمان، مهاجرت به روسیه، مهاجرت به فرانسه و دیگر کشورها می‌تواند به شما کمک کند.

مهاجرت به آلمان

راه های مهاجرت به آلمان زیاد است و بسیاری از افراد این کشور را به دلیل شرایط کاری مناسب، ثبات اقتصادی بالا و شرایط مناسب زندگی، برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. برای مهاجرت به آلمان روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به تحصیل در آلمان، دریافت ویزای کار آلمان، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در آلمان اشاره کرد.

اگر بخواهید از طریق ثبت شرکت برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید، بایستی بدانید که حداقل هزینه مورد نیاز حدود 25,000 یورو است. شما با این سرمایه می‌توانید شرکت خود را حتی با یک عضو به ثبت برسانید. در کنار آن اگر بخواهید برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیلی اقدام کنید، می‌توانیم این مژده را به شما بدهیم که شرایط تحصیل رایگان در آلمان نیز وجود دارد. تحصیل در آلمان در واقع به زبان آلمان انجام می‌شود و در مقطع فوق لیسانس، تدریس هم به زبان آلمانی و هم انگلیسی انجام می‌شود.

در صورتی که قصد داشته باشید از طریق ویزای کار به آلمان مهاجرت کنید، خوب است بدانید که کشور آلمان در حال حاضر برای متخصصان در رشته‌های الکترونیک، الکتروتکنیک، صنایع، مکانیک، IT و... ویزای جستجوی کار صادر می‌کند.

مهاجرت به روسیه

روسیه نیز یکی از بهترین کشورها برای مهاجرین از نظر کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری است و سالانه تعداد بسیار زیادی مهاجر را به خود جذب می‌کند. زبان مردم روسیه به صورت روسی است و در برخی از نقاط کشور، مردم این کشور به زبان ترکی نیز صحبت می‌کنند. روش های مهاجرت به روسیه نیز زیاد است و شما می‌توانید از طریق ازدواج، کار، تحصیل، تحصیل پزشکی و... به این کشور مهاجرت کنید.

مهاجرین می‌توانند برای مهاجرت به کشور روسیه از طریق ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کنند که البته لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری روسیه می‌تواند تک ورودی، دو ورودی و یا چند ورودی باشد. هر کدام از ویزاها به ترتیب از 1 ماه تا 12 ماه اعتبار دارند.

از دیگر روش های مهاجرت به روسیه روش تحصیلی است که لازم است ابتدا از یک دانشگاه یا مدرسه در روسیه دعوت‌نامه‌ای ارسال شده باشد و سپس اقدامات لازم صورت گیرد. تحصیل پزشکی در روسیه و تحصیل دندانپزشکی در روسیه از محبوب ترین روش های مهاجرتی برای دانشجویانی است که قصد دارند در این کشور به تحصیل بپردازند.

مهاجرت به کانادا

احتمالا از کودکی تا به الان نام کانادا را زیاد شنیده‌اید و می‌دانید که این کشور بسیار مهاجرپذیر است و افراد زیادی برای مهاجرت به خصوص از طریق کار و سرمایه‌گذاری، مهاجرت به کانادا را انتخاب می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق کار است و متقاضیان می‌توانند با داشتن شرایط لازم، به این کشور مهاجرت کنند. خوشبختانه دولت کانادا به جذب نیروی متخصص و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف بسیار اهمیت می‌دهد و همین موضوع موجب جذب بسیاری از مهاجرین متخصص به این کشور شده است.

کانادا برای سرمایه‌گذاری نیز کشور بسیار مناسبی است. در ایالت های مختلف این کشور از جمله ایالت بریتیش کلمبیا، ایالت اینتاریو، ایالت کبک و... سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف انجام می شود و تقریبا حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری می‌تواند از 20 هزار دلار شروع شود.

مهاجرت به فرانسه

بسیاری از متقاضیان ایرانی فرانسه را به عنوان یک کشور مناسب برای کار، تفریح و اقامت انتخاب می‌کنند. فرانسه در واقع به دلیل بالا بودن شرایط رفاهی و امنیت اجتماعی مردم، جاذبه‌های طبیعی و بالا بودن سطح درآمد مردم، کشور فوق‌العاده ای برای افرادی که قصد مهاجرت دارند محسوب می‌شود. مهاجرت به فرانسه می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند باشد.

از بین شرایط و راه های مهاجرت به آلمان، شرایط تحصیل در آلمان نیز آسان و محبوب است. جایگاه دانشگاه های فرانسه در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و شرایط تحصیل در فرانسه می‌تواند به صورت رایگان و یا با یک هزینه بسیار پایین انجام شود.

از بین کشورهای آلمان، روسیه، کانادا و فرانسه و دیگر کشورهای فوق‌العاده مثل چین، ایتالیا و... هر فردی با توجه به شرایط خود راهی را برای مهاجرت برمی‌گزیند. متقاضیان می‌توانند با داشتن اطلاعات کافی در مورد هر یک از کشورها، بهترین آنها را برای مهاجرت انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • vizachi ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    بسیار عالی بود
  • نگین نوروزی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    خیلی خوب بود ممنون