یکی دیگر از واحدهایی که بارها فروش این مکمل ها و داروهای مرتبط با بدنسازی در آن مشاهده شده، عطاری ها هستند، در حالی که عطاری ها هم مجاز به فروش این موارد نیستند.معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ نسبت به فروش مکمل‌های ورزشی و بدنسازی در باشگاه‌ها، عطاری‌ها و دیگر صنوف غیرمجاز هشدار داد.

هشدار پلیس به ورزشکاران/ فروش مکمل بدنسازی با ترکیب شیشه

سلامت نیوز:یکی دیگر از واحدهایی که بارها فروش این مکمل ها و داروهای مرتبط با بدنسازی در آن مشاهده شده، عطاری ها هستند، در حالی که عطاری ها هم مجاز به فروش این موارد نیستند.معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ نسبت به فروش مکمل‌های ورزشی و بدنسازی در باشگاه‌ها، عطاری‌ها و دیگر صنوف غیرمجاز هشدار داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر مرادی درباره فروش مکمل‌های ورزشی و برخی از داروهای مرتبط با بدنسازی اظهارکرد: یک موضوع بسیار مهم که متاسفانه کمتر از سوی شهروندان و به خصوص ورزشکاران تازه کار جدی گرفته می‌شود، موضوع خرید مکمل‌های ورزشی است که در داروخانه‌ها مجاز است و شهروندان نباید آن را از دیگر واحدهای صنفی خریداری کنند.


وی با بیان اینکه متاسفانه در مواردی دیده شده که این مواد در عطاری‌ها، داخل باشگاه های بدنسازی و ... به فروش می‌رسد، گفت: فروش این مواد در این امکان ممنوع و غیرمجاز است و حتما باید از داروخانه تهیه شود. مکمل ها نیز باید حتما تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشند.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از فعالیت برخی از اراذل و اوباش در تهیه و فروش مکمل های ورزشی نیز خبر داد و گفت: مدتی قبل با گروهی از اوباشگران برخورد کردیم که اقدام به تولید پودرهای بدنسازی کرده و در ترکیبات آن از مخدر شیشه و ... نیز استفاده کرده بودند. تمام این مکمل ها نیز در فروشگاه های غیرمجاز عرضه می شد.


مرادی اضافه کرد: یکی دیگر از واحدهایی که بارها فروش این مکمل ها و داروهای مرتبط با بدنسازی در آن مشاهده شده، عطاری ها هستند، در حالی که عطاری ها هم مجاز به فروش این موارد نیستند.

وی از شهروندان خواست که برای خرید چنین مکمل هایی اولا حتما از نظر مربیان تایید شده و کارشناسان تغذیه استفاده کنند و ثانیا از داروخانه اقدام به خرید کنند.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره تبلیغ فروش برخی از این مکمل ها در فضای مجازی نیز به ایسنا گفت: معلوم نیست آنچه که در فضای مجازی تبلیغ شده، چگونه تهیه می شود. ما موارد مختلفی داشتیم که پودرهای تاریخ مصرف گذشته را خریداری کرده و با برچسب و تاریخ مصرف جدید به فروش می رساندند. یا اینکه در ترکیبات آن از موادمخدر استفاده می‌کردند.


مرادی تصریح کرد: شهروندان نباید فریب قیمت ارزان و دیگر روش های سودجویانه را خورده و به آنها اعتماد کنند. پلیس نیز بر این موارد نظارت داشته و حتما با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.  مردم نیز می‌توانند چنین مواردی را به حتما به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha