تا زمان تهیه این گزارش اخبار غیررسمی حکایت از جان باختن 9 رزیدنت بر اثر خودکشی از ابتدای امسال تاکنون داشته که با فوت دو رزیدنت دیگر این آمار افزایش یافته است.

ویدئو / گزارشی از رنج نامه رزیدنت ها

سلامت نیوز: تا زمان تهیه این گزارش اخبار غیررسمی حکایت از جان باختن 9 رزیدنت بر اثر خودکشی از ابتدای امسال تاکنون داشته که با فوت دو رزیدنت دیگر این آمار افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز، تا زمان تهیه این گزارش اخبار غیررسمی حکایت از جان باختن 9 رزیدنت بر اثر خودکشی از ابتدای امسال تاکنون داشته که با فوت دو رزیدنت دیگر این آمار افزایش یافته، آماری تکان دهنده که ضرورت رسیدگی فوری به وضعیت رزیدنت ها را نشان می دهد البته بسیاری از موارد مربوط به خودکشی رزیدنت ها رسانه ای نمی شود و این احتمال می رود که آمار خودکشی و مرگ و میر رزیدنت ها بیش از این باشد. در بیشتر موارد برای رعایت حال خانواده رزیدنت فوت شده دلیل مرگ، ایست قلبی اعلام می شود.


مشکلات مالی بخشی از انبوه مشکلات دستیاران است که خوشبختانه روز گذشته معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش حق الزحمه دستیاران خبر داده و اعلام کرد که حق الزحمه دستیاران مجرد، 60 میلیون ریال و دستیاران متاهل نیز 80 میلیون ریال خواهد بود خبری خوش که شاید تسکینی بر دردهای تلنبار شده دستیاران پزشکی باشد امید است رسیدگی به سایر مشکلات دستیاران که آنها را به سمت خودکشی سوق می دهد، در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد و از تکرار این پدیده شوم در میان دستیاران جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha