شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 333451

سلامت نیوز: درگیری چهار پسر نوجوان بر سر دستبند طلا یکی از آنها را به کام مرگ کشاند و دیگری را راهی بیمارستان کرد.

درگیری خونین به خاطر دستبند طلا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، ساعت 2 بامداد پنجشنبه 9 دی، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از قتل پسر نوجوانی خبر دادند.


با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چهار پسر در مقابل یک مغازه بازی‌های رایانه‌ای باهم درگیر شده بودند که این درگیری با مرگ یکی از آنها و زخمی شدن طرف مقابل پایان یافته است. به دستور بازپرس جنایی جسد پسر 17 ساله به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات از متهم اصلی ماجرا آغاز شد.


متهم 19 ساله که از ناحیه سر مجروح شده و در بیمارستان بسر می‌برد در تحقیقات اولیه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: مقتول و دوستش مقابل مغازه بازی رایانه‌ای ایستاده بودند و داشتند سیگار می‌کشیدند. من و دوستم که یک سال از خودم کوچکتر است با آنها سلام و احوالپرسی کردیم. آنها در همان حوالی زندگی می‌کنند و به واسطه بچه محل بودنمان آنها را می‌شناختیم.


او ادامه داد: دوستم دستبند طلایی به‌دست داشت که مقتول با دیدن آن توجهش جلب شد و در حالی که دستبند را نگاه می‌کرد به دوستم گفت دستبندت را به من بده. اما فرشاد، دوستم مخالفت کرد و سر همین موضوع بحث و اختلاف شروع شد. مقتول اصرار داشت که دستبند را بگیرد. درگیری بالا گرفت و من به حمایت از دوستم وارد درگیری شدم. در این میان، مقتول با قمه‌ای که در دست داشت به ما حمله کرد که ضربه‌ای به سرم خورد و زخمی شدم. من هم برای فرار از دست او چاقویی را که همراهم بود، پرتاب کردم که به گردن او خورد.


به دنبال اعتراف متهم جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، متهم اصلی و دوستش را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha