از جدیدترین ترندهای آرایشی برای صورت لیفت مژه و ابرو است. لیفت ابرو موجب تمیز و مرتب به نظر رسیدن ابروها می­شود و ابروها را خوش حالت خواهد کرد. لیفت ابرو اگر در آرایشگاه­ها انجام شود قیمت بالایی برای شما خواهد داشت و شما مجبور خواهید بود هر ماه این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از یک هزینه دائم و ماهیانه بهتر است روش­هایی برای لیفت ابرو در خانه را فرا بگیرید. این روش­ها هزینه چندانی برای شما ندارند و بسیار راحت و بدون آسیب به ابرو انجام می­شود. با ما باشید تا از این روش­ها اطلاع پیدا کنید.

6+1 ترفند ساده برای لیفت کردن ابرو در خانه
  1. صابون گلیسیرین

این صابون برای لیفت عالی است. این محصول رنگ ندارد بنابراین زمانی که روی ابرو خشک می­شود شما هیچ لکه سفیدی روی ابرو نمی­بینید. استفاده از این صابون هم بسیار راحت است. ابتدا ابروهای خود را پاک کنید و پس از آن چند قطره آب روی صابون بریزید و با برس ابرو روی صابون بکشید. برس را روی تار ابرو بکشید و ابروهای خود را حالت دهید. در ادامه باید از یک براش خطی و یک مدل سایه ابرو خوب و با کیفیت استفاده کنید. سایه­ای انتخاب کنید که هم رنگ ابروهای شما باشد و آن را در قسمت­های خالی ابرو به شکل تارهای نازک بکشید.

  1. از یک صابون شستشوی صورت کمک بگیرید

6+1 ترفند ساده برای لیفت کردن ابرو در خانه

یکی از موادی که می­توانید از آنها برای لیفت ابرو استفاده کنید، صابون شستشوی پوست است. نیازی نیست حتما از یک صابون خاص استفاده کنید. صابون­های معمولی بیش از سایر محصولات برای لیفت کاربرد دارد. روش انجام کار به این صورت است که یه قالب صابون را با چند قطره آب کمی مرطوب کنید و از یک برس ابرو کمک بگیرید تا این صابون را به تار ابروها بزنید.

برس را کمی مرطوب کنید و روی صابون بمالید تا کمی کف کند و سپس به صورتی که برس تنها به تار ابروها برخورد کند آن را به سمت بالا و گوشه بکشید. اجازه دهید تا کاملا روی ابروها خشک شود و سپس با یک دستمال قسمت­های نامرتب را پاک کنید. تمامی بقایای صابون را به خوبی از روی ابرو بردارید. اکنون زمان آن رسیده که قسمت­های خالی را با یک ماژیک ابرو پر کنید. با این روش می­توانید چندین ساعت ابروهایی مرتب و خوش فرم داشته باشید.

  1. صابون لیفت

صابون مخصوص لیفت هم می­تواند برای بعضی افراد کارایی داشته باشد. اکثر این صابون­ها به دلیل موادی که در آنها وجود دارد پس از مدتی براثر گرمای بدن آب می­شوند و فرم خود را از دست می­دهند. اما بعضی از محصولات هم هستند که بعد از استفاده از آن­ها این مشکل پیش نمی­آید و فرم خود را به خوبی حس می­کنند.

  1. ریمل ابرو

ریمل ابرو هم می­تواند برای لیفت کردن کاربرد داشته باشد. این محصولات به ابرو رنگ می­دهند و داخل ابرو را پر می­کنند و دیگر نیاز به استفاده از سایه و مداد نخواهید داشت. پس از استفاده این محصول هم خشک می­شود و فرمی که به ابرو داده است حفظ می­شود. برای خرید محصولات آرایشی باکیفیت مثل ریمل ابرو برند مای را به شما پیشنهاد می­کنیم. این برند با داشتن بیش از 20 سال سابقه در تولید محصولات آرایشی بهداشتی و با بروزترین تکنولوژی­های آزمایشگاهی و کنترل کیفی از بهترین تولیدگنندگان داخلی است و می‌توانید انواع محصولات آن را از یک سایت نمایندگی مای مثل فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل تهیه کنید.

  1. ژل ابرو

6+1 ترفند ساده برای لیفت کردن ابرو در خانه

ژل ابرو از محبوب­ترین وسایل لیفت ابرو است. استفاده از این محصول راحت و آسان است و نیازی به آب و براش جدا ندارد. برند­ها مختلفی این محصول را تولید می­کنند و باید توجه داشته باشید تا از یک برند معتبر این محصول را تهیه کنید. افراد زیادی بعد از استفاده ژل ابرو دچار ریزش شدید ابرو شده­اند. از محصولی استفاده کنید که تا حد امکان درمانی باشد و با ویتامین­های موجود به رشد ابرو­های شما کمک کند.

  1. ژل ابرو بسازید

ژل ابرو از محصولات پر طرفداری است که به ثابت نگهداشتن فرم ابرو کمک می­کند. ژل ابرو برای اکثر افراد کاربردی است. شما می­توانید در خانه و بدون محصولات شیمیایی یک ژل ابروی عالی بسیازید. مواد مورد نیاز:

تیوپ خالی ریمل، کاسه ضدحرارت، یک دوم قاشق غذاخوری ژلاتین، روغن اسطوخودوس، نصف فنجان آب گرم، یک قاشق چوبی و قیف پلاستیکی.

روش ساخت:

اولین کاری که برای ساخت ژل ابرو باید انجام دهید این است که یک دوم ژلاتین (ژلاتین فولیکول ابرو را قوی می‌کند و به تقویت ابرو کمک می‌کند) را در ظرف ضدحرارت به آب گرم اضافه کنید و آن را در آب حل کنید (ظرف ضدحرارت را درون یک قابلمه آب داغ بگذارید و روی شعله قرار دهید) و پس از حل شدن ژلاتین در آب وقت آن است که مقداری روغن اسطوخودوس اضافه کنید؛ در صورت نداشتن روغن اسطوخودوس میتوانید از اسانس آویشن استفاده کنید؛ سپس قیف کوچک خود را داخل تیوپ ریمل بگذارید و ژل را داخل آن بریزید. ریمل را ببندید و اجازه دهید ژل ابرو چند ساعتی داخل یخچال بماند. بعد از چند ساعت ژل ابروی شما آماده است و این محصول برای سلامت ابروهای شما یک محصول عالی خواهد شد و دیگر نگران ریزش ابروهای خود نخواهید بود.

چند نکته کاربردی برای لیفت

ابروهارا قیچی نکنید: ابروهای قیچی شده برای لیفت مناسب نیست. زمانی که ابروها را به سمت بالا لیفت می­کنید، چیزی که باعث زیباتر شدن فرم ابرو می­شود انتهای ابروهاست. اگر ابروهای خود را قیچی بزنید دیگر این حالت در هنگام لیفت ایجاد نمی­شود.

ابروها را برندارید: ابروهای پر زیباتر هستند. در هنگام لیفت تارهای نازک زیر ابرو تا جایی که باعث شلخته به نظر رسیدن ابروها نشود لازم هستند. زمانی که ابروها را به سمت بالا لیفت می­کنید، پر بودن ابرو و تارهای نازک زیر ابرو جلوه نچرال و زیبایی به چهره شما می­دهد.

روش­های دائمی برای لیفت ابرو که در آرایشگاه­های زیبایی انجام می­شود هزینه بالایی دارد و شما مجبور خواهید بود دائم این کار را انجام دهید. روش­های دائمی از این جهت که ممکن است از ابروی جدیدتان خسته شوید برای همه مناسب نیستند و پیدا کردن یک راه موقت هم به سلامت ابروی شما آسیب نمی­زند و هم ظاهری تکراری به شما نمی­دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha