درمانگیاه یک داروکده آنلاین است که ضمن ارائه اطلاعات کامل و جامعی درباره گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و فرآورده های مرتبط با آنها، امکان خرید اینترنتی این محصولات را نیز برای مشتریان فراهم آورده است.

خرید اینترنتی داروهای گیاهی و گیاهان دارویی استاندارد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک بانک اطلاعاتی دقیق، معتبر و کامل از خواص گیاهان دارویی و معرفی داروهایی که از این گیاهان ساخته شده اند داشته باشید؟ و یا بیشتر از آن اینکه بتوانید پس از مطالعه درباره خواص هریک از گیاهان دارویی یا داروهای گیاهی، تنها با چند کلیک، آنرا درب منزل خودتان تحویل بگیرید؟

درمانگیاه یک پایگاه اطلاع رسانی و داروکده آنلاین طب سنتی به آدرس www.Darmangiah.com است که برای هریک از گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، توضیحات مفصلی را به شما ارائه داده و همچنین امکان خرید اینترنتی داروهای گیاهی و یا گیاهان دارویی را نیز برای شما فراهم آورده است تا بدون صرف وقت و نگرانی درباره کیفیت محصولات، آنرا در آدرس خودتان تحویل بگیرید.

درمانگیاه

درمانگیاه؛ گیاهی ترین داروخانه آنلاین

شاید بد نباشد که بدانید آلودگی های میکروبی در گیاهان دارویی خام که توسط عطاری ها به مردم ارائه می شود، یکی از مهمترین چالشهای بهداشتی موجود در موضوع گیاهان دارویی است.

از یک سو اقبال مردم به خرید گیاهان دارویی و مصرف این گیاهان ارزشمند روز به روز در حال افزایش است و از سویی دیگر، بدلیل آنکه این گیاهان پس از برداشت از طبیعت یا مزرعه، به صورت استاندارد خشک و فرآوری و ضدعفونی نمی شوند، اکثرا دچار آلودگیهای میکروبی فراوان هستند.

به صورتی که گاهی اوقات ممکن است اثرات منفی و خطرات میکروبها و عوامل بیماریزای موجود در این گیاهان، بیشتر از مزایا و سودی باشد که خود گیاه دارویی برای ارتقای سلامتی دارد.

داروخانه آنلاین درمانگیاه در این راستا دو راهکار اساسی را در پیش گرفته است:

1- درمانگیاه برای آن دسته از گیاهان دارویی که محصولات فرآوری شده همچون قرص، پماد کپسول و ... در کشور تولید شده و در داروخانه ها موجود است، اقدام به ارائه این محصولات می نماید.

بیایید مثالی بزنیم تا موضوع بیشتر قابل درک باشد:

فرض کنید شما برای درمان یبوست به دنبال استفاده از برگ گیاه سنا هستید. شما دو راهکار پیش رو دارید. راهکار اول اینکه اقدام به خرید برگ سنا از عطاری محل خود نمایید. در این حالت شما هیچ اطلاعی از سوابق بهداشتی این برگ و اینکه آیا آلودگیهای میکروبی دارد یا نه در اختیار ندارید.

همچنین نمی دانید که این برگ چند مدت قبل از درخت چیده شده و ماندگی طولانی مدت باعث کاهش اثرات دارویی آن شده است یا نه؟

پودر رولاکس قائم دارو

رولاکس یک فرآورده گیاهی از محصولات موحود در درمانگیاه است که برای درمان مشکلات گوارشی و یبوست کاربرد دارد.

اما راهکار دوم شما این است که اقدام به خرید محصولات فرآوری شده از این گیاه نمایید. برخی از محصولات موجود از این گیاه شامل : کپسول رولاکس ، قرص سی لاکس و... هستند که توسط شرکتهای داروسازی و به صورت کاملا بهداشتی و تحت نظر وزارت بهداشت تولید شده اند.

همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی مثل روغن آرگان اصل مراکش نیز از این دسته محسوب می شود.

درمانگیاه، در این موارد اقدام به ارائه این محصولات فرآوری شده و استاندارد به شما می نماید.

2- برخی از گیاهان هم هستند که یا محصول فرآوری شده مناسبی از آنها در داخل کشور وجود ندارد، یا با وجود اینکه چنین محصولی موجود است باز هم مصرف کنندگان ترجیح می دهند از گیاه خام استفاده کنند.

از جمله این گیاهان می توان به تخم چیا ، گیاه بیترملون که به خربزه تلخ یا کارلا معروف است و... اشاره کرد که محصول فرآوری شده از آن موجود نیست و یا گیاهانی همچون جینسینگ اصل ، استویا و لمون گرس که اگرچه برخی محصولات فرآوری شده در کشور موجود می باشد، اما باز هم مشتریان علاقه به استفاده از گیاه خام آنرا دارند.

دانه چیا برای لاغری

تخم چیا برای کمک به رژیم لاغری کاربرد دارد و در درمانگیاه به فروش می رسد.

درمانگیاه در زمینه گیاهان خام، تلاش دارد تا بهترین کیفیت گیاه را برای مشتریان خود تامین نموده و پس از ضدعفونی و آلودگی زدایی این گیاهان با پیشرفته ترین روشهای روز و همچنین بسته بندی استاندارد و ضد آلودگی، آنها را به دست مشتریان برساند.

تیم علمی درمانگیاه

تیم مدیریت درمانگیاه که با کسب مجوز فروش اینترنتی داروهای گیاهی و محصولات داروخانه ای از سازمان غذا و دارو تاسیس شده است، شامل تخصصهای مختلفی همچون داروسازی، پزشکی و گیاهان دارویی است.

درمانگیاه علاوه بر ارائه توضیحات کامل پیرامون هر دارو یا هر گیاهی که در ویترین فروشگاه اینترنتی خود قرار می دهد، انجام مشاوره های رایگان در زمینه مشکلات سلامتی و ارائه مشاوره های پیش از خرید به مشتریان را نیز به صورت مداوم انجام می دهد.

درمانگیاه هم به صورت سایت اینترنتی به آدرس www.Darmangiah.com در دسترس شماست و هم نرم افزار کاربردی آن بر روی کافه بازار برای دانلود رایگان در اختیار شماست.

اگر تمایل دریافت اطلاعیه های فوری درمانگیاه دارید و یا میخواهید از کدهای تخفیف درمانگیاه که به مناسبت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن درمانگیاه را از کافه بازار نصب کنید تا هم آسانتر و سریعتر به این داروخانه آنلاین دسترسی داشته باشید و هم از اطلاعیه ها و کدهای تخفیف، قبل از دیگران مطلع شوید.

برای نصب این اپلیکیشن می توانید عبارت «درمانگیاه» را در کافه بازار جستجو کنید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha