نمیشه منکر این قضیه شد که مرتب بودن دندان ها می تواند زیبایی یک چهره را چند برابر کند. البته عکس این قضیه هم صادق است. یعنی اگر دندان های به هم ریخته و نامنظمی داشته باشید ، صد در صد جلوه و جذابیت لبخند و صورتتان تحت تاثیر آن قرار می گیرد. با توجه به نوع ناهنجاری دندان ها ، پروسه های درمانی دندانپزشکی زیادی وجود دارند که می توانند در راستای برطرف سازی مشکل ایجاد شده به انجام رسند. این را هم بدانید که همیشه تاثیر ناهنجاری ها صرفاً بر زیبایی نیست.

ایمپلنت دندان بدون درد در ایمپلنتیا

بعضی از آن ها می توانند حتی مشکلات جدی تری هم به دنبال داشته باشند ؛ مثل از دست دادن یک یا چند دندان. در این شرایط غذا خوردن که امر روزانه و ساده ای است می تواند برایتان به یک کار دشوار مبدل شود. اگر که دندان های جلویی خود را از دست داده باشید امکان دارد در نحوه بیان و صحبت کردن هم با مشکل مواجه شوید. خوب راه حل مناسب چیست ؟ ایمپلنت دندان ! ممکن است تا حدودی با این روند آشنا باشید اما برای آگاهی از پروسه ایمپلنت دندان بدون درد در ایمپلنتیا ، بقیه مطلب را نیز بخوانید.

ایمپلنت دندان

چه اتفاقاتی باعث میشوند که دندان هایمان را از دست بدهیم ؟

در طول زندگی اتفاقات متعدد و گوناگونی می توانند رخ دهند که باعث شوند شما یک یا تعدادی از دندان هایتان را از دست بدهید. مثلا امکان دارد به خاطر یک تصادف شدید و وارد آمدن ضربه ای محکم به فک و دهان ، دندان تان از محل قرارگیری خود خارج شود. یا به طور مثال در ورزش های گروهی اصابت شدید با بازیکنی دیگر ممکن است افتادن دندان را در پی داشته باشد. عادت های غلطی همچون سیگار کشیدن و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ها می تواند باعث پوسیدگی شدید دندان ، بروز عفونت و بیماری های پریودنتال (بیماری های لثه ای) شود. در موارد پیشرفته راهی به جز کشیدن دندان خراب باقی نمی ماند و بعد از کشیدن مشخصاً جای آن در ردیف دندانی خالی می شود. حتی غذا خوردن که یک کار روزمره می باشد هم می تواند در این امر دخیل باشد. اسید غذا بعد از مصرف به مدت یک ساعت در دهان و بر روی دندان ها باقی می ماند. پس هر چه مصرف غذاهایی که خاصیت اسیدی بالایی دارند ، مثل غذاها ، خوراکی ها و نوشیدنی های شیرین ، را بیشتر مصرف کنید ، احتمال پوسیده شدن دندان هایتان هم بالا می رود. هر چه سن شما بالاتر برود و همچنان از رعایت بهداشت دندان و ترک عادات غلط امتناع کنید ، ریسک از دست دادن دندان برای تان بیشتر می شود.

ایمپلنتیا

به نظر شما جایگزین کردن دندان از دست رفته ضروری است ؟

قبل تر هم اشاره کردیم که بر هم خوردن ترتیب ردیف های دندانی به واسطه از دست دادن حتی یک دندان ، می تواند سلامتی شما را تهدید کند. از ان جایی که بعد افتادن دندان در استخوان فک و لثه دیگر ریشه ای وجود ندارد ، هر چه زمان بگذرد ، این قسمت تحلیل رفته و با تجمع میکروب در آن جا می تواند بیماری را به همراه داشته باشد. به همین خاطر برای اینکه از تمامی عارضه های ممکن جلوگیری شود باید با تکنیک درمانی مناسب جای خالی دندان را پر کنید. دندان های مصنوعی متحرک و بریج از جمله راه حل هایی برای جایگزین کردن دندان هستند اما ایمپلنت دندان از تمامی روش ها مذکور بهتر است. می پرسید چرا ؟ پاراگراف پایین را با دقت بخوانید!

حتی اگر یک دندان خود را از دست داده اید ، در دراز مدت ، ایمپلنت دندان در قیاس با بریج و دندان های مصنوعی ، مزیت های بیشتری دارد. از مهم ترین خوبی های ایمپلنت ، دوام و ماندگاری طولانی مدت آن می باشد. تازه اگر این پروسه را در کلینیک ایمپلنتیا و زیر نظر بهترین متخصص ایمپلنت  انجام دهید که دیگر نگرانی بابت نتیجه نخواهید داشت. اگر از دندان های مصنوعی استفاده کنید ، به دلیل متحرک بودن ان ها ، هنگام جویدن غذا اذیت می شوید. اما ایمپلنت های دندانی در محل مورد نظر فیکس می شوند و پروسه بلع و جویدن را برای شما به حالت نرمال بر می گرداند. اگر از نظر هزینه هم بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم ، ایمپلنت دندان با توجه به کارایی و مزیت هایی که دارد ، نسبت به بریج و دندان مصنوعی هزینه به صرفه تری را شامل می شود. بعد از ایمپلنت احتمال اینکه مجدداً آن ناحیه به درمان مجدد نیاز پیدا کند ، کمتر است. مگر آن که خود شما مراقبت های اولیه ، یعنی مسواک زدن و کشیدن نخ دندان را رعایت نکرده باشید.

ایمپلنت دندان بدون درد در ایمپلنتیا

پروسه های دندانپزشکی برای همه افراد ، فرقی هم نمیکنه در چه سن و سالی باشید ، ترسناک است. همه ما از بچگی ترس از دندان پزشکی را در وجودمان داشتیم و داریم. اما علت اصلی آن چیست ؟ پروسه های دندانی تا حدودی تهاجمی بوده و می توانند با درد همراه باشند به خصوص بعد از پایان یافتن پروسه. علت اصلی که خیلی از مردم مراجعه به دندانپزشکی و قرارگیری تحت روندهای درمانی را به تاخیر می اندازند هم همین درد است. حالا اگر به شما گفته شود که بدون درد شدید و طاقت فرسا می تواند پروسه ایمپلنت دندان در ایمپلنتیا را تحت نظر بهترین متخصص ایمپلنت به انجام رسانید ، باز هم نظرتان منفی است ؟ در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا با بهره گیری از بهترین نوع ایمپلنت می توانید دندان های از دست رفته خود را جایگزین کنید. با مراجعه به این مرکز قبل از هر کاری می توانید با پزشک مشاوره ای داشته باشید و درمورد تمام جوانب مراحل درمان اطلاعات کسب کنید و حتی ترس هایتان را با ایشان در میان بگذارید. سپس متخصص ایمپلنت با در نظر گرفتن گفته های شما ، برنامه درمانی تان را به گونه این طراحی می کند که کمترین درد ممکن را احساس کنید و اذیت نشوید. اگر تمایل دارید راجع به این پروسه ها بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنم به سراغ سایت ایمپلنتیا بروید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha