دکترنکست همزمان با روز درختکاری تا پایان بهار 1401 با ثبت هر ۵۰۰ نسخه الکترونیک توسط هر پزشک در پلتفرم خود، یک درخت به نام او در «نهالستان سلامتی دکترنکست» خواهد کاشت.

دکترنکست با ثبت هر ۵۰۰ نسخه آنلاین یک درخت خواهد کاشت

دکترنکست این کمپین را در راستای مسئولیت اجتماعی خود طراحی و اجرا کرده است. با حذف نسخه‌های کاغذی و الکترونیکی شدن دفترچه‌های بیمه علاوه بر تحقق سلامت الکترونیک، از قطع بیش از ۱۰۰ هزار درخت در سال جلوگیری خواهد شد. تامین اکسیژن تنها یکی از مزیت‌های حفظ درختان است. پیشگیری از گرم شدن زمین، حفظ کیفیت خاک و جلوگیری از انقراض گونه‌های گیاهی از دیگر مزایای حفظ محیط زیست و سرانه جنگلی است. در کمپین «نهالستان سلامتی» پزشکان و بیماران با نگارش و استفاده از نسخه درمانی الکترونیک در سلامت و نگه‌داری طبیعت نیز سهمی خواهند داشت.


در این کمپین علاوه بر قدردانی از پزشکان در همراهی با طرح  ثبت نسخه‌های الکترونیک و اجرای موفقیت‌آمیز آن، برای برخی از پزشکان فعال در پلتفرم دکترنکست یک نهال بلوط و در مجموع 1200 نهال در یکی از مناطق استان کهگلویه و بویراحمد کاشته شد. نامه تقدیر و تشکر مدیرعامل دکترنکست به همراه سند درخت برای هر پزشک ارسال شده است. در تهیه بسته ارسالی به پزشکان از کاغذ سنگ استفاده شده که برای تولید آنها نه تنها هیچ درختی قطع نشده، بلکه کمترین میزان آب نیز مصرف شده است.


این کمپین با شعار «این بار نجات جان طبیعت هم با شماست» شروع به کار کرده است و پزشکان با صدور نسخه‌های آنلاین در پلتفرم دکترنکست علاوه بر حفظ سلامت افراد جامعه، در حفظ محیط زیست نیز نقش کلیدی ایفا خواهند کرد.

دکترنکست یک دستیار هوشمند و مجرب برای پزشکان است و همه نیازهای کاری شامل پرونده الکترونیک سلامت، نسخه‌نویسی الکترونیک، مدیریت مطب، حسابداری الکترونیک و… را رفع می‌کند.


لازم به ذکر است به پاس قدردانی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کادر درمان که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا جان خود را در راه نجات جان هموطنان فدا کردند نیز در نهالستان سلامتی تعدادی نهال کاشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha