لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است که از پالس های نور لیزر برای از بین بردن فولیکول مو استفاده می کند. اصلاح نوک فولیکول مو و اپیلاسیون، موها را از ریشه جدا می کند، نور لیزر اساساً فولیکول مو را از بین می برد تا دوباره رشد نکند.

نکات مهمی که باید درباره دستگاه لیزر موهای زائد بدن بدانیم

در لیزر موهای زائد نیاز است، رنگدانه‌ها مورد هدف قرار بگیرند. هنگامی که رنگدانه در پیاز مو گرم می شود، به طور نامحسوس به بافت اطراف آن آسیب می رساند و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند. تحقیقات ثابت کرده است که لیزر موهای زائد روشی مؤثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر موهای زائد بدن

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت.

 Braun Silk-Expert Pro 5 بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 

ما انتخاب شماره یک خود را رولز رویس از دستگاه های رفع موهای زائد در نظر می گیریم. Braun Silk-Expert Pro 5 برای استفاده سریع، مؤثر و لذت بخش است. توصیه شده توسط Skin Health Alliance و تایید شده توسط FDA است. از فناوری به نام SensoAdapt استفاده می‌کند که اندازه فلش را برای رنگ پوست شما در هنگام استفاده تنظیم می‌کند و برای استفاده در بیشتر رنگ‌های پوست مناسب است. این دستگاه همچنین دارای 10 تنظیم انرژی مختلف است که به شما این امکان را می دهد تا درمان را متناسب با رنگ پوست و آستانه درد خود تنظیم کنید. نیازی به گفتن نیست که قیمت آن ممکن است گران باشد، اما مطمئناً یک دستگاه فوق‌العاده است.

Braun Silk-Expert Pro 3 بهترین برای پوست های معمولی

Silk Expert Pro 3 دارای مزایا و معایب زیر می باشد.

مزایا:

  • امکان استفاده آسان در مناطق کوچک را فراهم می کند.
  • روی رنگ های پوست متوسط تا عمیق به خوبی کار می کند.

معایب:

  • فلاش های نامحدود ندارد

دستگاه لیزر موهای زائد بدن براون یکی از برندهای بسیار مورد توجه در بازی حذف دائمی موهای زائد در خانه است. این دستگاه که از قبل با 300000 فلش بارگذاری شده است، یکی از معدود دستگاه‌های موجود در بازار است که روی رنگ‌های پوست متوسط تا عمیق کار می‌کند (سطح V در مقیاس فیتزپاتریک). برای استفاده در نواحی کوچک مانند بیکینی یا صورت نیز مفید است.

DEESS GP590 راحت ترین سیستم حذف موهای دائمی

DEESS GP590 دارای مزایا و معایب زیر می باشد.

مزایا:

  • دارای فناوری خنک‌کننده آرامش بخش 
  • قابل شارژ با فلاش های نامحدود
  • شامل سه سر مختلف

معایب:

  • داشتن سیم طولانی 

کسانی که از درد رنج می برند، از این واقعیت که این دستگاه با فناوری خنک برای تسکین پوست پس از درمان عرضه می شود، احساس آرامش خواهند کرد. این دستگاه قابل شارژ است و با فلاش های نامحدود عرضه می شود، بنابراین باید مدت زمان زیادی دوام بیاورد. همچنین دارای سه قابلیت می باشد، برخی از آن ها برای جوانسازی پوست هستند، اما توصیه ما این است که فقط برای رفع موهای زائد استفاده نمایید.

Elos Me Sleek بهترین برای پوست تیره

دستگاه کاهش موهای زائد Me Sleek برای مردان و زنان

مزایا:

  • FDA برای تمام رنگ های پوست پاک شده است.
  • دارای فلاش های نامحدود است.
  • طراحی شیک دارد.

معایب:

  • قیمت آن گران است.

با درمان های نامحدود و مجوز FDA برای کار بر روی همه رنگ های پوست، این دستگاه لیزرموهای زائد بدن Me Sleek یک دستگاه فوق‌العاده است که دارای پایه شارژ لوکس می باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد کل بدنORA Iluminage Touch 4 ever Home Permanent Hair Removal IPL 

 این دستگاه لیزر دارای سیستم فرکانس رادیویی FDA-Cleared سیستم کاهش موی دائمی ORA Iluminage Touch است.

مزایا:

  • از IPL و فرکانس رادیویی استفاده می کند.
  • FDA برای تمام رنگ های پوست و رنگ مو پاک شده است.
  • فلاش های نامحدود دارد.

معایب:

  • خیلی گران است.

اگر می خواهید بازوها، پاها یا پشت خود را لیزر کنید، به دستگاهی با سر بزرگتر نیاز دارید، مانند این دستگاه ترکیبی از IPL و فرکانس رادیویی در واقع توسط این برند ثبت شده است، این فناوری در اصل توسط دانشمندان در کلینیک توسعه داده شد، همچنین یکی از معدود ابزارهایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده است و روی همه رنگ‌های پوست و رنگ مو کار می‌کند.

قیمت دستگاه لیزر موهای بدن

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن را بشناسیم

دستگاه لیزر موهای زائد بدن محصول شرکت هانس آلمانبه عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است.این دستگاه هوشمند، مؤثر، سریع و ایمن است.زیرا کیفیت فوق‌العاده ای دارد و یکی از معدود ابزارهای تایید شده توسط FDA است که می تواند، برای پوست های تیره استفاده شود. 

جهت اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر هانس آلمان میتوانید با مشاوران بازرگانی رابین مدیکال در ارتباط باشید جهت مشاوره کاملا رایگان دستگاه لیزر هانس آلمان
شماره تماس مشاره شماره 1: 09120419749

شماره تماس مشاوره شماره 2 : 09100336479

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن دارای ارقام متفاوت است. قیمت دستگاه های لیزر خانگی از حدود 2 میلیون تومان شروع می شود و تا 10 میلیون تومان می تواند باشد. قیمت دستگاه های لیزر بزرگ حدود یک میلیارد تومان است که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای قیمت دستگاه لیزر با مشاوران رابین مدیکال در ارتباط باشید.شماره تماس  09120419749

بهترین دستگاه لیزر مو  زائد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha