چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 340146

داشتن پوستی شفاف، شاداب و عاری از هرگونه جای جوش و لکه یکی از آرزوهای دیرینه‌ همه افراد است. مردم از سالیان قدیم برای از بین بردن جای جوش، لکه‌های تیره و سفید کردن پوست خود به سراغ درمان‌های گیاهی و سنتی می‌رفتند. این روش نه‌تنها موثر نبود، بلکه باعث ایجاد حساسیت نیز می‌شد.

بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های مدرن، دیگر کمتر کسی را می‌بینیم که از لیزرهای جدید برای مقاصد زیبایی و درمانی استفاده نکرده باشد. در این مقاله قصد داریم درباره لیزر Q-switched صحبت کنیم؛ برای آشنایی با بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ چند دقیقه از وقت ارزشمندتان را به خواندن مطلب پیش‌رو اختصاص دهید.

لیزر کیوسوئیچ چیست؟ از حذف لکه‌های مادرزادی تا درمان قارچ ناخن

شفافیت و روشن شدن پوست صورت و بدن دغدغه‌ای است که برخی از خانم‌ها و آقایان را درگیر خود کرده است. عده‌ای دچار خال و لکه‌های پوستی تیره هستند، عده‌ای را جای جوش‌های قدیمی آزار می‌دهد و افرادی نیز قصد پاک کردن خالکوبی قدیمی‌شان را دارند.

در کنار این موارد که با کمک بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ به‌سادگی رفع می‌شوند، می‌توان کاربردهای بیشتری را نیز برای این لیزر از جمله روشن کردن ناحیه بیکینی، از بین بردن چین و چروک پوست، محو کردن تیرگی زیربغل و کشاله ران، درمان قارچ ناخن دست و پا و تحریک کلاژن‌سازی پوست نام برد.

https://lh3.googleusercontent.com/2OqAkCLYC6Om0YYqmn4_10AnFENaZZ6AusbAZR6avTIblLnDtB7O2HuoWdaSzl7Vm3cARUHrkNUPimMwpMmBIhK3fVf0fqkqwzPo5Fns7QPmAlwRwnhwCYkj3B8btQRu1GBrUOsEtLK4lMltEg

عوارض لیزر کیوسوئیچ؛ آشنایی با فناوری Q-switched laser

با بالا رفتن سن یا تغییرات هورمونی شاهد دگرگونی‌های بسیاری در پوست افراد هستیم. کم شدن حالت کشسانی و کلاژن‌سازی، ایجاد چین و چروک و ظاهر شدن لکه‌های تیره از جمله موارد مهمی هستند که می‌توان از آن‌ها نام برد. با مشاهده این موارد، برخی افراد دستپاچه می‌شوند و به سراغ درمان خانگی چروک صورت می‌روند؛ غافل از آنکه چنین روش‌هایی نه‌تنها موثر نیستند، بلکه باعث ایجاد حساسیت و مشکلات فراوانی نیز خواهند شد.

یکی از مفیدترین و جدیدترین روش‌ها برای از بین بردن نواقص پوست، لیزر کیو سوئیچ است. این دستگاه با داشتن طول موجی مناسب، به اعماق پوست نفوذ می‌کند و رنگدانه‌های تیره پوست را از درون منفجر می‌کند. تفاوتی ندارد که جای ماه‌گرفتگی مادرزادی دارید یا خالکوبی روی بدنتان است؛ از طریق کیوسوییچ به‌سادگی می‌توانید بدنتان را عاری از هرگونه لکه کنید.

https://lh3.googleusercontent.com/BILxkrbbhk1DJagK5czPLONg6G67cSD7GD8tLDKUCQRFt6OFfjXLRAhrfnDvtpuNvMUB4wBnjl3sICNBgwdRy992Y2aXkMNU9MQUPPZRZwfNS6p0NSehXicmR79SWBb0JnWX-rPcaDSn1S0nZQ

آشنایی با برترین انواع لیزر کیوسوئیچ و عملکرد آن‌ها

لیزر Q-switched یکی از دستگاه‌های کاربردی برای زیباتر کردن پوست صورت و بدن محسوب می‌شود. اگر پوست شما بر اثر جای جوش، وجود لکه‌های تیره و خال‌های بزرگ و کوچک شفافیت خود را از دست داده، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست!

همان‌طور که برای جوان‌سازی و رفع چین و چروک از دستگاه‌هایی مانند لیزر co2 استفاده می‌شود، روشن‌تر کردن و محو لکه‌های پوستی نیز راه‌حل ساده‌ای دارد. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر کیوسوییچ HS 290K؛ با یک تیر دو نشان بزنید

اگر به‌دنبال دستگاهی منحصربه‌فرد و کاربردی برای رفع کک و مک، جای جوش و خالکوبی خود هستید، به شما لیزر HS 290K را توصیه می‌کنیم. این دستگاه به‌دلیل داشتن ۴ طول موج با قدرت‌های متنوع، به اعماق مختلف پوست نفوذ می‌کند؛ به‌همین دلیل است که پزشکان برای رفع لکه‌های سطحی و غیرسطحی از دستگاه اچ اس 290k استفاده می‌کنند.

هرچه لکه‌های روی پوست شما تیره‌تر باشند و از رنگ‌هایی مانند مشکی، قهوه‌ای و آبی تیره در طرح‌های تاتو استفاده شده باشد، اثربخشی این دستگاه نیز بالاتر خواهد بود. هنگام استفاده از Q-switched laser HS 290K علاوه‌بر رفع تیرگی‌های پوست، کلاژن‌سازی و جوان‌سازی نیز انجام می‌شود.

دستگاه لیزر کیوسوییچ LUCID QY و Q-PTP؛ پوست خود را بدون عوارض روشن کنید

اگر به فکر رفع تیرگی بدن و جوان‌سازی پوست خود در آن واحد هستید، ما به شما دستگاه‌های کیوسوئیچ LUCID QY و LUCID Q-PTP را پیشنهاد می‌کنیم. این دو لیزر ساخت کشور کره جنوبی هستند و تاثیر بالایی در از بین بردن نواقص پوست و خالکوبی دارند.

ازآن‌جایی‌که ۴ طول موج در این دو لیزر استفاده شده است، تیرگی‌های سطحی و عمقی پوست را به‌راحتی پاک می‌کنند. انرژی بالای تولیدشده توسط کریستال اندیگ یا روبی در این دو دستگاه کیوسوییچ، در مدتی کوتاه (در حد نانو ثانیه) به پوست تابیده می‌شود. این موضوع باعث شده که استفاده از LUCID QY و LUCID Q-PTP کمترین عوارض را داشته باشد.

https://lh3.googleusercontent.com/y3o17suCiKoPgAZRxhE93zPFeV65Bo1Ax13TiYgrVHQ7V0dXegBmbCY9cgnN3Wl_H19IR06wefGDIbouzPUIsXqkt9-nSjJOfLaGRTTEl-YhL4-3xowsuOa5RSCVVKQzESQMUY84IFVgpBgC3g

دوره نقاهت لیزر کیوسوئیچ؛ مراقبت‌های بعد از لیزر کیوسوییچ چگونه است؟

پس از استفاده از Q-switched laser لازم است که فرد زیباجو تا ۲۴ ساعت از حمام رفتن و شستن بدن و صورت خود اجتناب کند؛ همچنین لازم است به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز از نور مستقیم خورشید دوری کند. به‌دلیل حساس شدن پوست صورت و بدن در نقاط لیزرشده، قرار گرفتن در برابر نور آفتاب باعث ایجاد التهاب می‌شود.

سعی کنید دوره نقاهت را با صبر و حوصله پشت سر بگذارید و از کندن پوسته پوسته‌های بدن در محل لکه‌های پیشین خودداری کنید. پمادها و کرم‌های تجویزشده توسط پزشک متخصص را راس ساعت مشخص استفاده کنید. طی کردن کامل روند درمان تحت نظارت پزشک برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار ضروری است.

سفارش بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ از شرکت آفا

در این مقاله درباره بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ صحبت کردیم و مطالب و نکات تخصصی مرتبط با آن را برای شما عزیزان شرح دادیم. اکنون شما به‌خوبی می‌توانید لیزر کیو سوئیچ متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

شرکت آفا عرضه‌کننده انواع لیزر جوان‌سازی، رفع موهای زائد، زیبایی و رفع لکه‌های پوستی است. در سایت آفا به نشانی afateb.com اطلاعات مفیدی درباره لیزرهای کیوسوئیچ و کلیه دستگاه‌های لیزر کسب خواهید کرد. همچنین برای استعلام قیمت و ثبت سفارش نیز می‌توانید با شماره تلفن 02188107070 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی آفتاب فروزان آریا آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha