دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 340994

هنگامی که برای لیزر موهای زائد به مراکز و کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنید، اپراتورها به شما مشاوره داده و بر اساس تایپ و رنگ پوستتان، بهترین دستگاه‌ را پیشنهاد خواهند کرد. این امر موجب می‌شود در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفته و در نواحی مختلف پوست خود دچار سوختگی و آسیب نشوید. یکی از این دستگاه‌ها که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد فناوری دایود است. بنابراین اگر می‌خواهید پروسه حذف موی زائد خود را با لیزر دایود انجام دهید و اطلاعات بیشتری راجع‌به این دستگاه بدانید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر دایود

بررسی عملکرد لیزر (Laser) در دستگاه‌های رفع موی زائد

تکنولوژی لیزر در اصل شامل پرتوهای نوری است که در یک طول موج مخصوص به پوست تابیده می‌شود. سپس ریشه یا فولیکول مو در ناحیه‌ای که لیزر تابیده شده است حرارت دیده و گرمای پرتو لیزر را به خود جذب می‌کند. بر اثر این حرارت، ریشه مو سوخته و ضعیف می‌شود و همین امر موجب از بین بردن موهای زائد برای همیشه می‌شود. آن چه که اثرگذاری لیزر برای از بین بردن موی زائد را بیشتر می‌کند عبارت است از: تعداد شات‌ یا شلیک‌ها، سیستم خنک کننده لیزر و قطر پرتوی لیزری. همچنین فراموش نکنید که رنگ و ضخامت پوست شما نیز در گرفتن نتیجه بهتر بسیار موثر است. پس پزشک یا اپراتور لیزر باید به این فاکتورها توجه کرده و لیزر متناسب با تایپ پوستی شما را انتخاب کند.  

رپورتاژ بهترین دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود؛ مناسب‌ترین فناوری برای پوست مردم ایران

لیزر دایود یا تزریقی که از فناوری نیمه رسانا بهره می‌برد در سال‌های اخیر از پرطرفدارترین و رایج‌ترین فناوری‌هایی است که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. نحوه عملکرد Diode بدین‌صورت است که نور را در دامنه‌ی فروسرخ یا infrared می‌تاباند. پس از تابش، پرتو نور در گستره‌ای باریک به نقاط موردنظر برخورد می‌کند و روی فولیکول مو اثر می‌گذارد. نکته قابل ذکر این است که افرادی با پوست روشن تا متوسط می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. طول موج پرتوهای لیزر دایود ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر است و قدرت جذب ملانین یا رنگدانه و نفوذ بالایی دارد. لیزر دایود یکی از مناسب‌ترین فناوری‌ها برای تایپ پوستی ایرانیان است.  
مزایای رفع موی زائد با دایود؛ روشی بدون درد و کارآمد

لیزر Diode به تغییرات دما بسیار حساس است و با زیاد یا کم شدن دما میزان شکست تغییر می‌کند و نتیجه متفاوتی حاصل خواهد شد. در ذیل به برخی از ویژگی‌های فناوری دایود به اختصار اشاره شده است:

  • خنک سازی سطحی و کاهش درد
  • عمق نفوذ بالا
  • پوشش گسترده‌ای از سطح پوست
  • موثر در از بین بردن موهای ضخیم

فراموش نکنید از دستگاه لیزر دایود برای رهایی از موهای زائد تمامی نقاط بدن مانند صورت، پا، دست، زیربغل، کمر و بیکینی استفاده می‌شود.

رپورتاژ بهترین دستگاه لیزر دایود

بهترین دستگاه لیزر دایود کدام است؟

شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) که عرضه کننده بهترین فناوری‌های لیزر به‌شمار می‌رود و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش دستگاه‌های لیزر، جوانسازی و زیبایی فعالیت می‌کند. همچنین خدمات پس از فروش مناسب و تیم پشتیبانی قوی، آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی شما برای خرید لیزر الکساندرایت یا دیگر تجهیزات پزشکی و زیبایی هستند. شرکت آفا دو نوع دستگاه لیزر دایود (Diode Laser) را نیز توزیع می‌کند. در ادامه به معرفی و توضیح این دو فناوری می‌پردازیم:

دستگاه لیزر دایود اچ اس ۸۱۱ (HS-811)؛ برای بمباران رنگدانه مو

دستگاه لیزر دایود اچ اس 811 ساخت کشور چین در کمپانی آپولومد است و دارای تاییدیه FDA آمریکا است. در کشورهای آلمان و ایتالیا نیز از این دستگاه استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های لیزر دایود اچ اس ۸۱۱ می‌توان به کوچک و سبک بودن آن اشاره کرد. بر اثر تاباندن نور عمیق به قسمت‌های موردنظر، ریشه و فولیکول مو به‌خوبی نابود می‌شود. این دستگاه به‌دلیل داشتن طول عمر بیشترو قیمت کمتر، انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنند. در هنگام استفاده از این مدل لیزر دایود، سه طول موج نور ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر به‌صورت همزمان تابیده می‌شود. این کار میزان اثربخشی و از بین بردن موهای زائد نازک را نیز فراهم می‌کند. همچنین طیف بیشتری از مردم ایران، تایپ پوستی روشن تا متوسط دارند. بنابراین می‌توانند از دستگاه لیزر دایود HS-811 نتیجه خوب و قابل قبولی کسب کنند.

رپورتاژ بهترین دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود سلن (SELENE)

یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر دایود مدل سلن بوده که ساخت کشور کره جنوبی است. طول موج تولید شده توسط این دستگاه ۸۰۸ نانومتر است که عمق نفوذ و قدرت اثرگذاری بالایی دارد. کولینگ دایود SELENE بسیار قوی است و قابلیت ایجاد سرما تا دمای منفی ۱۵ درجه را دارد. پس بیمار هیچگونه ناراحتی و گرما در هنگام انجام لیزر حس نمی‌کند و روند انجام و پایان یافتن هر جلسه نیز به سرعت پایان می‌یابد. ضمنا اگر جزو آن دسته افرادی هستید که موی نه‌چندان ضخیم و پوست روشنی دارید، بهترین دستگاه برای شما لیزر الکساندرایت است.

خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دایود از برترین شرکت تجهیزات پزشکی

در این مقاله به چگونگی عملکرد دستگاه‌های لیزر و توضیحاتی در خصوص بهترین دستگاه لیزر دایود پرداختیم تا شما بتوانید با اطلاعات مناسب، لیزر مناسب با نیازتان را خریداری کنید.

شرکت آفتاب فروزان آریا ارائه دهنده انواع تجهیزات و وسایل پزشکی و زیبایی است و بیش از ۱۵ سال تجربه فروش و ارائه خدمات به کلینیک‌های متخصص پوست و مو زیبایی را دارد. اگر برای خرید هرگونه لوازم مراقبت تخصصی از پوست و مو مانند لیزر موهای زائد نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02188107070 با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت afateb.com می‌توانید تمامی مدل‌ها و توضیحات دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha