امروزه، خرید کاندوم به مسئله بسیار مهمی در میان شرکای جنسی تبدیل شده است. کسانی که به سلامت جنسی خود اهمیت می دهند در تلاش هستند تا با استفاده از محصولات جنسی مناسب کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند و خطر انتقال بیماری را به حداقل برسانند. وقتی صحبت از این محصول می شود، ناخودآگاه تمامی افراد فکر می کنند که از کاندوم برای جلوگیری از باردرای ناخواسته استفاده می شود. اما بهتر است بدانید این محصول می تواند فواید دیگری نیز داشته باشد و به ارتقا سلامت جنسی کمک می کند.

آیا کاندوم طعم دار می تواند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهد؟

چرا کاندوم طعم دار؟

وقتی رابطه جنسی در میان شرکای جنسی برقرار می شود، هر چیزی می تواند حس خوبی را در آنها به وجود بیاورد. مطالعات نشان داده اند در زمان برقرار رابطه جنسی حس بویایی به خوبی کار می کند و اگر تحریک شود می تواند به شرکای جنسی کمک کند تا حس بهتری داشته باشند. محصولات مراقب جنسی که با طعم های مختلف تولید می شوند بوی خوبی می دهند. به طور مثال، توت فرنگی یکی از طعم هایی است که در این محصولات به کار می رود و به تحریک بویایی شرکای جنسی کمک می کند.

آیا این محصول بوی بد واژن را از بین می برد؟

در کنار مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، استفاده از کاندوم طعم دار می تواند بر بوی بد واژن اثر بگذارد و آن را از بین ببرد. بسیاری از بانوان در زمان رابطه جنسی از بوی بد واژن خود خجالت می کشند و این موضوع می تواند بر عملکرد آنها در طول رابطه جنسی اثر بگذارد. اما این محصول با بوی خوبی که دارد، تمامی این مشکلات را پوشش می دهد و همین امر سبب می شود تا شرکای جنسی حس خوبی داشته باشند.

آیا کاندوم طعم دار می تواند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهد؟

آیا این محصول گرمی واژن را بالا می برد؟

یکی دیگر از مواردی که سبب شده است شرکای جنسی به سمت استفاده از این محصول متمایل شوند ایجاد گرمی در واژن است. مواد شیمیایی که درون این محصول به کار رفته اند می توانند باعث تحریک بیشتر واژن شوند و همین امر به زنان کمک می کند تا حس بهتری را در طول رابطه جنسی احساس کنند.

آیا این محصول روان است؟

مورد دیگری که باعث می شود که استفاده از کاندوم مورد توجه قرار گیرد استفاده از ژل روان کننده درون آن است. ژل روان کننده ای که در این محصول به کار رفته است کانال واژن زنان را مرطوب می کند و این امر سبب می شود تا زنان لذت بیشتری از رابطه جنسی خود ببرند. همچنین، در صورتی که افراد به ژل روان کننده دسترسی نداشته باشند، این محصول می تواند تمامی نیازهای شرکای جنسی را پوشش دهد و همین امر سبب شده است استفاده از این محصول با بوی خوشی که دارد مد نظر قرار گیرد.

آیا کاندوم طعم دار می تواند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهد؟

آیا از این کاندوم می توان برای رابطه جنسی دهانی استفاده کرد؟

این باور غلط در میان عموم وجود دارد که از این محصول با توجه به اینکه بوی خوشی دارد می توان در زمان رابطه جنسی دهانی استفاده کرد. بهتر است بدانید این باور اشتباه است و این محصول برای برقراری رابطه جنسی دهانی طراحی نشده است. مواد شیمیایی موجود در این محصول در اثر رابطه جنسی دهانی وارد دهان می شوند و این امر می تواند آسیب های زیادی را به سلامتی وارد کند. به همین دلیل، توصیه می شود هرگز از این محصول برای رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید.

برای خرید کاندوم به کجا برویم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به بررسی ویژگی های کاندوم طعم دار بپردازیم. همانطور که متوجه این محصول فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به خوشبو کردن واژن و روان کردن آن اشاره کرد. اگر می خواهید انواع کاندوم هم چون کاندوم فضایی, کاندوم ساده, کاندوم تاخیری و ... را خریداری کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند به شما کمک می کنند بهترین محصولات جنسی را انتخاب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha