پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 343851

ممکن است تاثیر دمنوش بر نعوظ مانند یک داستان به نظر برسد، اما دمنوش به عنوان یک درمان سنتی برای مشکلات نعوظ استفاده طولانی مدت داشته است.

بهترین دمنوش ها  برای بهبود نعوظ

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فور هیمز توانایی دستیابی به نعوظ و حفظ آن فرآیندی است که به راحتی می توان آن را بدیهی دانست، به خصوص زمانی که در اوج هیجان هستید.

داشتن نعوظ آلت به اندازه کافی برای انجام مقاربت رضایت‌بخش، همیشه امری راحت نیست به خصوص زمانی که شما با شرایطی مانند اختلال نعوظ زندگی می‌کنید. ممکن است تاثیر دمنوش بر نعوظ مانند یک داستان به نظر برسد، اما دمنوش به عنوان یک درمان سنتی برای مشکلات نعوظ استفاده طولانی مدت داشته است.

نعوظ چگونه اتفاق می افتد؟

قبل از فعالیت جنسی، زمانی که شما از نظر ذهنی یا از نظر جنسی تحریک می‌شوید، مغز شما اکسید نیتریک را آزاد می‌کند که برای شل کردن ماهیچه‌های آلت تناسلی مفید است. برای انجام این کار، اکسید نیتریک تولید گوانوزین مونوفسفات حلقوی (cGMP) را تحریک می کند که باعث شل شدن عضلات آلت تناسلی می شود. هنگامی که عضله صاف آلت تناسلی شل می شود، این کار را روی سیاهرگ های موجود انجام می دهد. مقدار خونی که می‌تواند از آلت تناسلی خارج شود را محدود می‌کند و به نعوظ منجر می‌شود.

دمنوش های بهبود نعوظ

برای درک درست دمنوش های های نعوظ، توجه به این نکته مهم است که کیسه ها یا برگ های چایی که در ته لیوان دمنوش مورد علاقه خود میل می کنید ممکن است گاهی اوقات اثرات دارویی داشته باشند. همانطور که می دانیم چای سبز دارای اثرات آنتی اکسیدانی فراوانی است و چای بابونه می تواند به شما کمک کند قبل از خواب آرام شوید، دمنوش های نعوظ نیز کمک می کنند تا نعوظ با کیفیت بهتری داشته باشید.

دمنوش های نعوظ معمولاً از ترکیبی از گیاهان، برگ ها یا ریشه ها ساخته می شوند. این مواد دارویی هستند و معمولاً برای تقویت قدرت و عملکرد آلت تناسلی در طول رابطه جنسی مفید هستند.

برای قرن ها، شانس بازیابی یا بهبود عملکرد نعوظ به شدت به قدرت دمنوش ها بستگی داشت. با وجود توسعه روش های درمان اختلال نعوظ همچنان در مدیریت عملکرد نعوظ دمنوش ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

برخی از این دمنوش ها عبارتند از:

جینسینگ

اگرچه تمرکز ما بر روی فواید این دمنوش برای اختلال نعوظ (ED) است، باید توجه داشته باشیم که جینسینگ به دلیل مزایای سلامتی که مواردی از استقامت بدنی تا عملکرد ایمنی، پیری و بهبود حافظه را پوشش می‌دهد ، معمولا به عنوان پادشاه گیاهان توصیف می‌شود.

این گیاه آسیایی به دلیل فوایدی که برای تقویت میل جنسی، بهبود عملکرد جنسی و مدیریت موارد اختلال نعوظ دارد، مورد تحسین قرار گرفته است.

برای کنترل ED (اختلال نعوظ) اعتقاد بر این است که تاثیر اشکال جینسینگ مانند نوع قرمز آن مشابه اثرات هورمونی تولید شده توسط تستوسترون برای بهبود عملکرد نعوظ عمل کند.

جینسینگ قادر به شل کردن ماهیچه‌های آلت تناسلی است. این ماهیچه‌ها وقتی شل می‌شوند، اجازه می‌دهند خون به داخل آلت تناسلی وارد شده و آن را پر کند و باعث نعوظ شود. اعتقاد بر این است که این اثر به دلیل وجود مواد فعال در جینسینگ است.

در حالی که 100 درصد مشخص نیست که جینسینگ با چه فرآیندی می‌تواند به این فواید دست یابد، اما یک گیاه رایج و مفید برای تسکین علائم اختلال نعوظ بوده است.

چای سبز

این نوشیدنی سرشار از تیانین است، ترکیبی که خواص آرام بخش و بهبود خواب قابل توجهی دارد. حتی اگر خلق و خوی آرامی داشته باشید و نیازی به چای سبز با هدف استفاده از خواص آرام بخشی آن نداشته باشید، می توانید برای بهبود اختلال نعوظ چای سبز را امتحان کنید . برای رسیدن به این هدف، چای سبز از طریق خواصی عمل می کند که به محافظت از رگ های خونی در برابر آسیب کمک می کند. همچنین این چای عملکرد رگ های خونی را بهبود می بخشد و در عین حال به جلوگیری از ایجاد پلاک در این کانال ها کمک می کند. این توانایی ها نشان می دهد که چای سبز ظرفیت تنظیم جریان خون به آلت تناسلی را دارد. که میتواند به تأخیر یا جلوگیری از اختلال نعوظ کمک کند ، به خصوص زمانی که ناشی از سن باشد.

جینکو بیلوبا

جینکو بیلوبا بیشتر برای کمک به چالش های حافظه مرتبط با زوال عقل و همچنین مدیریت فشار خون و حتی کمک به افزایش سطح انرژی مورد توجه است. با این حال، این گیاه بومی چین، مزایایی برای ED که در برگ های خشک آن جمع شده است نیز دارد.

دمنوش جینکو بیلوبا دارای خواصی است که باعث آرامش عضلات صاف آلت تناسلی می شود که این می تواند جریان خون به آلت تناسلی را تشویق کند و باعث تشکیل و حفظ نعوظ شود.

علف هرز بز شاخدار (اپیمدیوم)

علف هرز بز شاخدار یک گیاه چینی محبوب است که با بهبود شرایط سلامتی گسترده مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون، استخوان های شکننده و روماتیسم مرتبط است. این گیاه دارای خواص گشاد کنندگی عروق است که باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود. همچنین ممکن است سطح تستوسترون و همچنین هورمون تیروئید که به بهبود میل جنسی کمک می کند را بازیابی کند.

ال-آرژنین

ممکن است ال آرژنین نام آشنای شما نباشد، اما این پروتئین ماده ای است که شما از نزدیک با آن آشنا هستید، زیرا بدن شما آن را به طور طبیعی تولید می کند. برای کمک به مدیریت اختلال نعوظ، چای های حاوی این اسید آمینه قادر به تولید اکسید نیتریک هستند، ترکیبی که به آرامش عضلات آلت تناسلی کمک می کند تا جریان خون را افزایش دهد. خوراکی های حاوی ال – آرژنین :

  • بوقلمون
  • مرغ
  • تخم کدو حلوایی
  • سویا
  • بادام زمینی
  • لبنیات
  • نخود
  • عدس

عوارض جانبی دمنوش های نعوظ

این دمنوش را می توان به عنوان جایگزین قهوه در صبح، راهی برای افزایش سطح انرژی در بعد از ظهر یا حتی به عنوان یک نوشیدنی شبانه میل کرد. با این حال، لذت بردن از این نوشیدنی به صورت روزانه و هر ساعتی از روز می تواند مضر باشد. به عنوان مثال، جینسینگ قرمز با عوارض جانبی مانند سردرد، بی خوابی، ناراحتی معده و یبوست همراه است.

به همین ترتیب، مصرف ال آرژنین با موارد سردرد، سوء هاضمه، بی خوابی و برافروختگی پوست مرتبط است.

اگر جینکو بیلوبا دمنوش انتخابی شماست، باید بدانید که ممکن است مصرف زیاد دچار تشنج و سردرد شوید.

بهتر است قبل از مصرف این دمنوش ها تحقیقات کامل داشته باشید .

جایگزین های دمنوش های نعوظ

اگر به دنبال اقدامات آزموده‌شده‌تر و قابل‌اعتمادتری برای مدیریت ED هستید، سال‌ها کارآزمایی و تحقیق با داروهای مختلفی ارائه شده است که امروزه در مورد بهبود عملکرد نعوظ نام‌های رایجی دارند. مانند:

  • ویاگرا
  • سیالیس
  • لویترا
  • استندرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha