دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 350147

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق موادمخدر که قصد داشتند موادمخدر را با شیوه بلع به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد.

انهدام باند قاچاق موادمخدر به شیوه «بلع»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی، ابرهیم جلیل‌پناه از انهدام باند قاچاق موادمخدر که قصد داشتند 6 کیلوگرم موادمخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت افرادی به‌صورت باندی در زمینه قاچاق موادمخدر به خارج از کشور در ارومیه، باخبر شدند.

وی افزود: با انجام عملیات ویژه پلیس و در بررسی‌های دقیق مشخص شد 9 نفر از متهمان اقدام به بلع و انبار 2 کیلو و 850 گرم تریاک و 3 کیلو و 950 گرم هروئین در معده خود کرده‌اند. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان با اشاره به کشف 6 کیلوگرم موادمخدر از معده قاچاقچیان بیان داشت: در همین رابطه تمامی متهمان دستگیر و 3 دستگاه سواری نیز توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ جلیل‌پناه در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha