قطعا برای بسیاری از افراد پیش آمده که با افزایش سن به دنبال راهکاری برای برگرداندن شادابی و نشاط سابق به پوست بدن خود به خصوص پوست صورتشان هستند. البته باید در نظر داشته باشید که خانم ها در این میان توجه بیشتری به اینکار نشان می دهند. با افزایش سن ممکن است پوست صورت دچار افتادگی و شل شدگی شود، حالت چشم ها تغییر کند و در بسیاری از نقاط پوست شاهد چروک باشیم. همچنین برخی افراد ممکن است دچار افتادگی غبغب هم بشوند.

دستگاه های جوانسازی و مراقبت از پوست خانگی راهکار نوین حل مشکلات پوستی

دکترهای زیبایی می توانند با عمل های مختلف این مشکلات را برطرف کنند اما با توجه به هزینه های فراوان عمل های جراحی و آسیب های دارویی مختلف و همچنین در نظر گرفتن این نکته که در برخی از این عمل ها احتمال برگشتن پوست و عضلات به حالت قبل وجود دارد، عمل جراحی در بسیاری از موارد راهگشای کار نباشد و باید به دنبال راهکار دیگری برای حل این معضل بود. در ادامه راهکارهای خانگی حل مشکلات پوست و جوانسازی صورتتان را به شما خواهیم گفت.

از بین بردن غبغب چانه در کوتاهترین زمان

غبغب از جمله مواردی است که فرقی نمی کند شما چاق باشید یا لاغر، پیر باشید یا جوان ، در هر سنی ممکن است دچار افتادگی غبغب شوید که این مورد می تواند باعث ناموزون بودن شکل صورت و مشخص نبودن استخوان های فک و چانه شود.

استفاده از درمان ها و ورزش های خانگی، جویدن آدامس، مصرف سبزیجات و ... ممکن است در برخی موارد پاسخگو باشد و این مشکل را برای ما حل کند، اما در مواردی که ورزش راهکار حل مشکل نباشد چطور؟

در این موارد یا باید با کمک جراحی این مشکل را حل کنید یا با استفاده از دستگاه های مخصوص به راحتی و در زمان کوتاهی برای همیشه مشکل غبغب صورتتان را برطرف نمایید. روش کار این دستگاه ها به این صورت است که با کمک حرارت چربی زیر چانه یا همان غبغب را آب کرده و شما را برای همیشه از این معضل نجات می دهد. یکی از دستگاه های رفع غبغب که مدت زیادی است مورد استفاده قرار گرفته و بسیاری از پزشکان هم آن را تایید می کنند، دستگاه رفع غبغب برقی مدل vface یکی از بهترین نمونه های دستگاه مراقبت از پوست است. این دستگاه با استفاده از ماساژ مغناطیسی درمانی و میکرو جریان فوتون های فرکانسی کار میکند و با هفته ای دو الی سه بار مصرف در زمان کوتاهی می توانید به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

دستگاه های جوانسازی و مراقبت از پوست خانگی راهکار نوین حل مشکلات پوستی

جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های صورت

پوست صورت در اثر عوامل مختلفی دچار افتادگی و شل شدگی می شود. از جمله این عوامل می توان به:

  • بالا رفتن سن
  • چاقی و لاغری مکرر که باعث شل شدن پوست می شود.
  • بارداری
  • بیماری

با پیشرفت علم پزشکی راهکارهای برطرف کردن چین و چروک صورت نیز رشد فراوانی داشته است که بسیاری از آنها را تنها در مطب پزشک می توان انجام داد. از جمله این راهکارها می توان به هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ، PRP و ... اشاره کرد. جدای از صرف هزینه فراوان برای این روش ها باید گزینه زمان را هم در نظر گرفت که هر بار زمان زیادی را در مطب باید گذراند.

جالب است بدانید ماسک های LED جایگزین مناسبی برای روش های ذکر شده است، این ماسک ها که خاصیت افزایش کلاژن سازی پوست، افزایش گردش خون سطح پوست را دارند؛ به راحتی در منزل قابل استفاده بوده و علاوه بر کاهش چین و چروک از ایجاد مجدد آنها نیز جلوگیری می کند.

دستگاه های درمارولر و بیوتی پن

یکی از مهم ترین راهکارهای جوانسازی و افزایش شادابی پوست، افزایش کلاژن سازی آن می باشد. روش های مختلفی برای افزایش میزان کلاژن پوست وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دستگاه های درمارولر است. دستگاه درمارولر خانگی مانند یک غلطک روی پوست صورت تکان می خورد و با استفاده از سطح مقطع به خصوص خود باعث افزایش تولید کلاژن در سطح پوست می شود.

کاربرد دستگاه های بیوتی پن برای از بین بردن خال و لک و برخی از زگیل ها در پوست می باشد. بسیاری از افراد روی پوست صورتشان دارای خال و لک هایی هستند که در اثر اشعه آفتاب به وجود آمده. با استفاده از دستگاه های بیوتی پن که شبیه خودکار هستند و لیزری که از آنها به سطح پوست تابیده می شود، این خال و لک ها از بین می رود و همین امر موجب افزایش شادابی پوست می شود.

دستگاه های جوانسازی و مراقبت از پوست خانگی راهکار نوین حل مشکلات پوستی

سخن آخر

برای افزایش شادابی و نشاط پوست صورت و از بین بردن چین و چروک ها دستگاه ها و روش های فراوانی وجود دارد. شما می توانید تمامی دستگاه های مراقبت از پوست را از مجموعه رایان مدیکا تهیه نمایید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha