برنامه نمونه اولیه خطر آسیب مغزی را پس از ایست قلبی ارزیابی می کند. از یک امتیاز خطر عصبی از الگوریتمی به نام معجزه استفاده می کند که از داده های بیمار محاسبه می شود. سپس پزشکان می توانند از این اطلاعات برای شخصی سازی درمان برای بیمار استفاده کنند.

قابلیت سلامت دیجیتال برای کنترل ایست قلبی افراد خارج از بیمارستان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث، بیمارستان کینگز کالج، کینگز کالج لندن و انسونو دیجیتال نمونه اولیه اپلیکیشنی را توسعه داده اند که هدف آن کمک به امدادگران و پزشکان است که به طور موثر بیمارانی را که خارج از محیط بیمارستان دچار ایست قلبی می شوند، تریاژ کنند.

انسونو دیجیتال واحد تجاری مشاوره ابری و خدمات مدیریت شده انسونو، با پزشکان بیمارستان کینگز کالج و کینگز کالج لندن برای توسعه این برنامه در طول سه روز در طول هکاتون مایکروسافت کار کرد.

این برنامه بر اساس کار دکتر نیلش پاریک، مشاور متخصص قلب و عروق در بیمارستان کالج کینگ، که برنامه تحقیقاتی او منجر به الگوریتم معجزه شد، ساخته شده است.

او گفت: «نمدت‌هاست که نگران عواقب ضعیف ایست قلبی خارج از بیمارستان بودم. در آن 72 ساعت اول بحرانی پس از یک حادثه، مراقبت در حال حاضر برای اکثر بیماران بسیار مشابه به نظر می رسد و به طور بالقوه فرصت تحقیقات حیاتی در مورد تأثیرات گسترده تر ایست قلبی بر بدن انسان را از دست می دهد.»

به همین دلیل است که این برنامه و توانایی آن در شخصی سازی مراقبت از بیماران، بسیار هیجان انگیز است. این اقدامات به طور بالقوه از تصمیم گیری هر پزشک پشتیبانی می کند، از امدادگرانی که ابتدا یک بیمار ایست قلبی را درمان می کنند تا پزشکانی که آنها را در بیمارستان دریافت می کنند.

اگرچه این برنامه در حال توسعه است و در حال حاضر برای استفاده بالینی در دسترس نیست، هدف این است که در نهایت الگوریتم معجزه را برای پزشکان از طریق برنامه در دسترس و قابل استفاده قرار دهیم.

داده های بیمار مانند سن، نمرات نوار قلب و ریتم قلب به برنامه وارد می شود. سپس الگوریتم از این اطلاعات برای محاسبه امتیاز خطر برای یک پیامد عصبی ضعیف استفاده می کند.

پاریک ادامه داد: «مراقبت در آینده ممکن است بر اساس نیازهای بیمار شکل بگیرد: برای مثال، فردی که در معرض خطر بالای پیامد عصبی ضعیف است، ممکن است با مداخله هدفمند و سریع برای کاهش آسیب به مغز درمان شود.»

«البته، ارزش بیشتری وجود دارد که می توانیم به برنامه اضافه کنیم، اما ما اکنون یک قدم به درک اینکه چگونه این ابتکار می تواند نتایج بهتری برای بیماران با سیستم مراقبت های بهداشتی بریتانیا ارائه دهد، نزدیک تر شده ایم.»

توسعه مداوم این برنامه باعث می شود که آن را با متخصصان قلب در بیمارستان کینگز کالج به اشتراک بگذارند تا بازخورد کاربران را به دست آورند.

استیو جونز، مدیر نامزدی در انسونو دیجیتال ، گفت: «در طول این سه روز، ما با دکتر پاریک کار کردیم تا این ایده را به یک برنامه ملموس منتقل کنیم و در کنار متخصصان قلب، مدل‌سازان پیش‌بینی‌کننده و آماردان برای تولید نتایج در دنیای واقعی کار می‌کنیم.

ما مشتاقانه منتظر تعمیق این همکاری هستیم زیرا به توسعه برنامه و ایجاد راه حلی ادامه می دهیم که پتانسیل تغییر ارائه مراقبت برای بیماران ایست قلبی را دارد.

برنامه اقدام سالانه آن که در اواسط سال گذشته منتشر شد، شامل تمرکز بر قابلیت دیجیتالی برای پشتیبانی از مراقبت با کیفیت بالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha