دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 351247

آیا بعد از شنیدن جواب نه به درخواست رابطه جنسی احساس طرد شدن دارید؟ این جواب لزوماً به این معنا نیست که او احساس علاقه قلبی به شما را از دست داده است.

دلایلی که شوهرتان با شما رابطه جنسی ندارد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ومنز دی، آیا شوهر شما کمی بیش از حد به درخواست شما برای رابطه جنسی جواب منفی داده است؟سخت است که در این زمان احساس طرد شدن نکنید، اما لزوماً به این معنا نیست که او احساس دوست داشتن را نسبت به شما از دست داده است. در اینجا ما دلایلی را بررسی می کنیم که ممکن است شوهر شما به خاطر آنها به درخواست شما برای برقراری رابطه جنسی جواب رد بدهد.

او می خواهد پس از یک روز طولانی استراحت کند

دبرا کاستالدو، دکترا، کارشناس روابط و مدیر مرکز راه حل های زوج ها و خانواده در میدلند پارک، نیوجرسی، می گوید:« اگر او هر شب عقب نشینی کند، می تواند الگویی از قطع ارتباط ایجاد کند.» او ممکن است متوجه نشود که دلتنگ او شده اید، پس به او بگویید. دکتر کاستالدو پیشنهاد می‌کند به او بگویید: «به نظر می‌رسد که ما بیشتر اوقات عصر خود را جدا از هم می‌گذرانیم. می‌دانم که شما می‌خواهید آرامش داشته باشید، اما دلم برای بودن با شما تنگ شده است. شاید بتوانیم کاری آرامش‌بخش با هم انجام دهیم.»

فعالیتی را بیابید که هر دوی شما از آن لذت می برید، خواه خوردن وعده غذایی، خواندن کنار هم در رختخواب یا پیدا کردن یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه جدید باشد. دکتر کاستالدو می‌گوید وقتی زمانی را کنار هم می گذرانید، فرصتی برای صمیمیت بیشتر را فراهم می کنید.

او به بچه ها فکر میکند

لوری جی واتسون، درمانگر جنسی و نویسنده کتاب خواستن رابطه جنسی دوباره: چگونه میل خود را دوباره کشف کنید و یک ازدواج بدون جنسیت را بهبود بخشید، می گوید: «بسیاری از والدین زندگی جنسی پر شور و هیجانی دارند، اما برخی از شوهران پس از تبدیل شدن به پدر، با دیدن همسران خود به عنوان شریک برای فعالیت جنسی مشکل دارند.»

چارلز جی. اورلاندو، می‌گوید: «یکی دیگر از قاتل‌های میل جنسی: قرار دادن کودکان و نه همسرتان در مرکز خانواده است.» واتسون پیشنهاد می کند که نشانه های کودک را در اتاق خواب خود پاک کنید: اسباب بازی ها، عکس ها، حتی لباس های شسته شده آنها.

اورلاندو توصیه می‌کند اگر فرزندانتان مدام در اتاق شما هستند، وقتی می‌خواهید با همسرتان خلوت کنید، به آن‌ها بگویید: «وقت گذراندن زمان مامان و بابا است».

او می خواهد بازی های ویدیویی انجام دهد یا ورزش تماشا کند

واتسون توضیح می دهد: «حرف زدن رودررو، آنطور که زنان می خواهند، حالت طبیعی شوهران نیست. بنابراین آنها به World of Warcraft یا تماشای یانکی ها با بچه ها گیر می کنند زیرا هیچ سرمایه گذاری احساسی وجود ندارد.» دکتر کاستالدو می‌گوید برای اینکه او را از صفحه نمایش جدا کنید، در مورد شب‌هایی که با یکدیگر هماهنگ می‌شوید، توافق کنید. این فعالیت های آخر هفته و شب های ملاقات نیست که باعث ازدواج می شود، بلکه توافق هایی است که شما در مورد آنچه در زندگی روزمره میخواهید و درمورد رابطه شما قابل قبول است.

قاعدگی را تجربه می کنید

اورلاندو می‌گوید: «برخی از مردان در مورد پریودها یک عامل ضعف دارند. دیگران تصور می کنند که شما درگیر سکس بالقوه کثیف نخواهید بود.» اما اگر افزایش هورمون ها در طول قاعدگی میل جنسی شما را افزایش می دهد، به او اطلاع دهید.

واتسون می‌گوید: «این می‌تواند به یک تجربه عالی تبدیل شود» (حتی اگر مجبور باشید یک یا دو حوله را قربانی کنید!). اگر او هنوز دمدمی مزاج است، پیشنهاد کنید از کاندوم استفاده کنید یا فعالیت های غیر مقاربتی را انجام دهید.

او آرزو می کند که رابطه جنسی خود به خود بیشتر شود

از تبدیل رابطه جنسی به یک مورد از فهرست کارهایی که باید انجام دهید اجتناب کنید. واتسون توصیه می‌کند در عوض، "سکس را در ذهن خود برنامه ریزی کنید. اما اجازه ندهید او در برنامه اغواگری شما وارد شود. اورلاندو می‌گوید: «وقتی از سر کار به خانه می‌رسد، لباسی مانند زمانی که قرار ملاقات داشتید بپوشید و مراقب باشید که این خودانگیختگی چقدر سریع برمی‌گردد. چیزهای دیگری که باید امتحان کنید: بچه ها را برای شب پیش مادربزرگ بفرستید یا یک شب شام و یک فیلم را با یک رابطه جنسی در هتل عوض کنید.

او دارای اضطراب عملکرد است

داشتن رابطه جنسی به توانایی او در رسیدن به موقعیت بستگی دارد. واتسون می‌گوید، به‌علاوه، برخوردهای جنسی کمتر از قبل می‌تواند بر ناراحتی او بیفزاید و او را سرد کند. اگر فکر می کنید اینطور است، از او بخواهید که فقط برای شما کاری لذت بخش مانند رابطه جنسی دهانی یا تحریک دستی انجام دهد. واتسون می‌گوید: «شاید اگر او بپرسید و هیجان زده شود، برانگیختگی او را بیشتر کند.»

او حسادت می کند

زنان تنها کسانی نیستند که نگران کاهش جذابیت هستند. واتسون می گوید: «فرهنگ ما فشار زیادی برای داشتن شکم صاف دارد و مردها این را احساس می کنند. بنابراین به او بگویید که هنوز قلب شما را به تپش می اندازد.»

او می افزاید: «همچنین، سبک زندگی خود را طوری ساختار دهید که با هم فعال باشید. کمی ورزش - مانند پیاده روی با هم - می تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس و انرژی را دوباره به دست آورید. اگر همه چیز شکست خورد، کاری انجام دهید که توجه او را از بین ببرد، مانند درخواست ماساژ.

او بیش از حد پورن تماشا می کند

واتسون می گوید گذراندن زمان زیاد با فیلم های پورن به این معنی نیست که او کمتر جذب شما می شود. او می‌گوید اما حجم زیاد و تنوع تصاویر «می‌تواند میل مردان را کاهش داده و باعث اختلال نعوظ شود».

اورلاندو می‌گوید: «اگر میل او برای دیدن این نوع فیلم ها بیشتر شده و فعالیت جنسی شما کاهش یافته است، یک بحث صادقانه و صریح داشته باشید و بپرسید که آیا مشکلی اساسی وجود دارد یا خیر.

هوشمندانه ترین اقدام ممکن است به دنبال مشاوره از یک درمانگر باشد.

او نگران کار است

این ایده خوبی است که در مورد زمان خاموش کردن تلفن و توقف بررسی ایمیل های کاری توافق کنید تا بتوانید روی یکدیگر تمرکز کنید. با این حال، زمانی که وظیفه واقعاً فرا می رسد و او باید پاسخ دهد، انعطاف پذیر باشید.

واتسون می گوید: «ضروری بودن به او احساس ارزشمندی می دهد و احساس ارزشمند بودن می تواند عزت نفس او را در همه زمینه ها افزایش دهد.»

اورلاندو می گوید:« او غریزه ای طبیعی برای محافظت و ارائه دارد. به همین دلیل است که در هنگام بروز نگرانی‌های شغلی، در کنار او بودن و بزرگترین تشویق کننده او بودن در هنگام بروز نگرانی‌های کاری می‌تواند به او کمک کند به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند از چند قرار دو نفره لذت ببرد.»

او ترجیح می دهد بخوابد

اورلاندو می‌گوید: «وقتی بین یک محیط رمانتیک و خواب قرار است انتخاب کند، ممکن است تصمیم بگیرد که خیلی خسته است و میخواهد بخوابد.» اگر یکی از شما یا هر دوی شما در پایان روز خسته هستید، سکس صبحگاهی را هدف قرار دهید. یا بهتر است رابطه ای سبک داشته باشید؛ اگر او بفهمد که شما یک جلسه عشق ورزی طولانی را پیش بینی نمی کنید، ممکن است زمان خواب را کمی به تعویق بیندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha