دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 352956

به‌روزرسانی Google Maps ویژگی جدیدی را در رابطه با سلامتی برای اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد.

 آپدیت جدید گوگل مپ برای ارتقای سلامتی مردم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فون آرنا گوگل به تازگی یک ویژگی جدید جالب را برای کاربران Maps پیاده سازی کرده است که به آنها امکان می دهد کیفیت هوای مناطق مختلف ایالات متحده را کنترل کنند. در دنیایی که توسط آلودگی صنعتی اشباع شده است، این ویژگی بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد فعالیت های خارج از منزل یا تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید.

اکنون یک لایه با کیفیت جدید در Google Maps برای کاربران اندروید و iOS به همراه اطلاعاتی درباره آخرین به‌روزرسانی این فهرست در دسترس است. در حالی که نمی دانیم ویژگی جدید واقعا چقدر دقیق است، گوگل می گوید که لایه کیفیت هوا داده های قابل اعتماد سازمان های دولتی، از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست در ایالات متحده را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند
علاوه بر این، شرکت Mountain View اشاره می کند که Google Maps همچنین اطلاعات کیفیت هوا را از PurpleAir نشان می دهد، که یک شبکه حسگر ارزان قیمت است که دید متمرکزتری از شرایط ارائه می دهد.

کاربران Google Maps که می خواهند کیفیت هوا را بررسی کنند باید با ضربه زدن روی دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه و سپس انتخاب کیفیت هوا در قسمت جزئیات نقشه، لایه ویژه را به نقشه های خود اضافه کنند.


در همان زمان، گوگل فاش کرد که کاربران اکنون می توانند اطلاعات کیفیت هوا را از PurpleAir در نمایشگرها و بلندگوهای Nest مشاهده کنند. این یک پیشرفت مهم است زیرا حسگر PurpleAir در ایالات متحده پوشش گسترده‌ای دارد، به این معنی که افراد بیشتری می‌توانند مستقیماً از دستگاه‌های خود به این نوع اطلاعات دسترسی داشته باشند.

گوگل اعلام کرد علاوه بر همکاری با مرکز ملی آتش نشانی بین سازمانی (NIFC) که به کاربران Maps اجازه می دهد جزئیات بیشتری در مورد آتش سوزی های فعال در منطقه مشاهده کنند، داده های دود را در سراسر ایالات متحده از اداره ملی اقیانوسی و جوی اضافه خواهد کرد. به اطلاعات کیفیت هوای آن در جستجوی Google.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha