معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خدمات پرستاری بسته به نوع آن بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت، گفت نوع پرداخت‌ها بر اساس عملکرد، سختی کار و نوع بخش خواهد بود.

افزایش تعرفه خدمات پرستاری در سال جاری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، عباس عبادی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور درباره تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ما در سال جاری افزایش رشد ضریب ریالی را به مقدار ۳۵ درصد داریم.

وی با بیان اینکه ارزش نسبی خدمات پرستاری از ۱۷ بسته به ۲۷ بسته خدمت، افزایش پیدا کرده است، افزود: ارزش نسبی خدمات پرستاری با توجه به نوع بسته بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته که به طور متوسط حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد در این بخش هم رشد خواهیم داشت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: با توجه به بازخوردی که از دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص دستورالعمل ‌های باز توزیع اخذ کرده‌ایم، این دستورالعمل‌ها در حال بازبینی‌اند و تلاش می‌کنیم مشکلاتی که در سال گذشته بوده، به حداقل برسد. همچنین میزان پرداخت ‌ها بر اساس عملکرد، سختی کار و نوع بخش، مورد بازبینی جدی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha