چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 355025

بنظرتون طراحی لباس می تونه یه شغل برای کسب درآمد باشه؟ یعنی ازین طریق میشه پول درآورد؟ البته که میشه اما اگه آموزش طراحی لباس ویژه بازار کار باشه، حالا این آموزش رو باید کجا دید تا بشه آخرش به درآمد رسید؟

آموزش طراحی لباس ویژه بازار کار

سوال مهم اینجاست، خوب باید یک آموزشگاه ویژه طراحی لباس پیدا کنید تا بتونید به خوبی آموزش ببینید و بهترین سرفصل های آموزشی رو بگذرونید؛ طراحی لباس رشته ایه که باید از طریق دانشگاه واردش بشید تا بتونید مدرک دانشگاهی کاردانی یا کارشناسی یا ارشد رو بگیرید، اگرم خواستید می تونید به کلاس های آکادمیک و آموزشگاه ها یا موسسات یا مدارس طراحی لباس برید و اونو یاد بگیرید. بهتون پیشنهاد میدم برای انتخاب یه آموزشگاه طراحی لباس اول سرچ کنید تا ببینید بهترین آموزشگاه تو تهران کدومه، وقتی پیداش کردید می تونید از اونجا مشاوره تلفنی بگیرید تا ببینید آیا با سلایق ما می خونه و سرفصل هایی که دوست دارید همون هایی هستند که می خواهید یاد بگیرید یا نه، بعد حضورا به آموزشگاه ظراحی لباس مورد نظر برید و باز هم مشاوره حضوری بگیرید و از آموزشگاه دیدن کنید و حتی شده سر کلاس طراحی لباس چند دقیقه ای بشینید تا ببینید فضا و اساتید رو می پسندید یا خیر. روی لینک زیر بزنید تا این آموزشگاه و خصوصیاتش رو ببینید:

یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی لباس که برای یادگیری می تونم بهتون معرفی کنم آموزشگاه طراحی لباس هنر پارس هستش، از مزیت های آکادمی هنر پارس این هستش که علاوه بر آموزش طراحی لباس، آموزش انواع خیاطی از مقدماتی تا دوره های پیشرفته رو داره و این خیلی نکته مثبتیه، چون ممکنه وقتی طراحی لباس رو بخوبی یاد گرفتید و علاقمند شدید تا لباس هایی رو که با ذهن خلاق خودتون طراحی می کنید به اجرا برسونید یعنی الگوسازی و دوخت رو هم یاد بگیرید و یجورایی پکیج آموزشیتون رو تکمیل کنید تا راحت تر و قوی تر وارد بازار کار بشید. در آکادمی هنر پارس سرفصل های آموزشی زیاد و تفکیک شده ای برای یادگیری وجود داره و از یه خط ساده شروع میشه، نگران این نباشید که شاید از نظر خودتون یا استادتون دستتون قوی نباشه چون جلسه اول کلاس طراحی لباس با خط کشیدن شروع میشه، باید بتونید خطوط رو عمودی یا افقی و اریب بکشید و اونقدر تکرار کنید تا قدرت این رو پیدا کنید خط رو از یه نقطه شروع و در یک نقطه تموم کنید، بعد میریم سراغ خطوط دایره وار که اون تکرار بیشتری می خواد چون کشیدن یک دایره سخت تر از رسم خطه، در ادامه خطوط مارپیچ و اسپیرال و تمرین و تمرین و تکرار تا دستتون گرم بشه.

جلسات بعدی شامل یادگیری سایه روشن میشه که می تونه از روی اشیا انجام بشه و این جلسات ضروری و مهم هستن چون بعدا باید بتونید سایه و روشن رو در چین و چروک لباس های طراحی شده ایجاد کنید، بعد هم که مدرستون سراغ یاد دادن فیگور از نماهای مختلف تمام رخ، نیم رخ و از پشت سر باشه که اول بصورت اسکلت هستش و بعد از مسلط شدن به فیگورهای استخونی روشون عضله ها و احجام بدن اضافه میشه که این مرحله به تمرین و تکرار زیادی در سر کلاس و منزل نیاز داره تا بتونید بعدا فیگورهایی رو طراحی کنید که دارای حرکت می شن، دست ها و پاها و بالاتنه و صورت و ... به حرکت در میان که نیاز به تمرین زیاد داره و باید به این توجه کنید که حرکت فیگورها باید طوری باشه که بتونه لباسی که مدنظرتون هستش رو بخوبی نشون بده یعنی زیاد چرخشی و کج و کوله و نشسته نباشه که نشه دامن یا شلوار رو نشون داد. در ادامه دورتون شما با انواع لباس ها و طراحی اون آشنا می شید یعنی رسم انواع بالاتنه که شامل یقه، سجاف یقه، آستین، سر آستین، مدل آستین، کوتاهی یا بلندی لباس و ... رو یاد می گیرید و بعد لباس هایی که برای پوشاندن پایین تنه نیازه یاد می گیرید بکشید که دامنه اش کمی گسترده تر هست و شامل انواع دامن پلیسه، راسته، کلوش، فون و پیلی دار در اندازه های کوتاه و میدی و بلند و ... و انواع شلوار راسته، دمپا گشاد، بوت کات، بگ، دامن شلواری، شلوارک در اندازه های کوتاه و بلند میشه. در ادامه یه لینک براتون میذارم که توش می تونید سرفصل های دوره مقدماتی و پیشرفته طراحی لباس رو بصورت کامل ببینید و مطالعه کنید:

آموزش طراحی لباس ویژه بازار کار

تو این دوره بهتون آموزش لباس عروس و اکسسوری شامل کلاه و کیف و کفش هم داده میشه و بعد باید با تکنیک های مختلف بتونید فیگورهایی که لباس دار کرده اید رو رنگ آمیزی کنید البته قبلش نیاز به رنگ شناسی و دایره رنگ و شناخت رنگ های اصلی و فرعی و مکمل که شامل انواع ابزار میشه که مداد رنگی، گواش، آبرنگ، مارکر، پاستل گچی و شمعی و ... میشه و شما همه رو یاد می گیرید و در آینده می تونید تکنیک مورد نظرتون رو شخصی سازی کنید. خوب خاطرتون باشه که فقط حضور در کلاس و آموزش دیدن و یادگیری و تمرین در کلاس کافی نیستش و حتما باید در منزل تمرین کنید تا بتونید مهارت کافی رو بدست بیارید. بعد ازینکه دوره طراحی لباس تموم شد بهتون مدارک بین المللی دوزبانه ترجمه شده داده میشه تا بتونید ازش استفاده های لازم رو بکنید مثلا اگر طراحی خودتون خیلی خوب بود برید سراغ استاد طراحی شدن یا تو یه شرکت کوچیک یا بزرگ که نیاز به یه طراح لباس دارن بعنوان کارآموز و آزمایشی موقتا استخدام بشید و اگه زرنگ باشید و هنرهایی که یاد گرفتید رو نشون بدید می تونید اونجا استخدام هم بشید، پس همه چیز بستگی به خودتون و تلاشتون داره و اینکه چقدر تمرین کرده باشید که بتونید طراح لباس خوبی بشید.

آموزش طراحی لباس ویژه بازار کار

تو آکادمی هنر پارس کلاستون خصوصیه حداقل یک الی دو نفر سر کلاس هستید و تمام حواس مدرس مجرب و کارآزموده به شماست و هر سوالی داشته باشید به خوبی و کامل جواب داده میشه، ضمن اینکه شما وقتی هنرجوی آکادمی هنر پارس بشید یک کارت گارانتی پشتیبانی با اعتبار 5 ساله بهتون داده میشه که می تونید استفاده های زیادی در طول دوره طراحی لباس و حتی بعد ازون بکنید که شامل استفاده از کلاس های رفع اشکال از چیزهایی که یاد گرفتید به تعداد نامحدود و به مدت 5 سال و رایگان هستش، همچنین با این کارت می تونید مشاوره تخصصی بیزینسی برای کسب و کار بصورت رایگان داشته باشید، در ضمن وقتی به مناسبت های مختلف در آموزشگاه مسابقات طراحی لباس اجرا بشه می تونید رایگان توش شرکت کنید یا تو ورک شاپ های تخصصی که فقط ویژه هنرجوهای آکادمی پارسه رایگان شرکت کنید یا اگر بازدیدی از کارخانجات تولید لباس بود حضور داشته باشید؛ تمامی این موارد یعنی دوره مقدماتی و پیشرفته ای که تو هنر پارس می بینید و همچنین ورک شاپ های تخصصی و تمرین و تکرار مداوم و تلاش برای پیشرفت در هر روز بهتر شدن و اگر امکانش بود کاراموزی رایگان حتی در خود موسسه آماده ورود به بازار کار بشید و با مدارک معتبر آکادمی پارس با اعتماد به نفس کامل، با نمونه کارهایی که دارید سراغ شرکت هایی که طراح لباس می خوان برید و در صورت پسند شدن استخدام بشید تا ازون موقع بهتون بگن طراح لباس. روی لینک صفحه اصلی سایت ضربه بزنید تا تمامی موارد رو مفصل مطالعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا صیادی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جالب بود