تمایل به انجام جراحی های زیبایی در سال های اخیر با افزایش چشمگیری مواجه شده است اما برخی از این عمل ها نسبت به سایر عمل های زیبایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

پرطرفدارترین عمل های زیبایی در ایران

خوب است بدانید که انجام این جراحی ها تنها به جراحی های صورت خلاصه نمی شود و در حال حاضر عمل های زیبایی نظیر لیفت و پروتز سینه نیز به میزان عمل بینی طرفداران بسیاری پیدا کرده است ؛ اما دلیل محبوبیت این جراحی ها چیست و جراحی های زیبایی چه مزیت هایی را به دنبال دارد ؟ برای بررسی بیشتر این موضوع و آگاهی از راز جذابیت بسیاری از افراد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://rajabpur.com

لاغری در مدت زمان کوتاه !

یکی از آرزوهای دیرینه انسان ها دستیابی به اندام ایده آل ، شکمی تخت و خوش فرم در بازه زمانی کوتاه است. همانطور که می دانید دستیابی به شکمی بدون چربی و صاف چندان راحت نیست و نیاز به رعایت رژیم غذایی ، ورزش کردن به صورت مداوم دارد ؛ با این حال ممکن است برخی از افراد با وجود رعایت موارد فوق همچنان چربی های زیادی در ناحیه شکم و پهلو داشته باشند که این چربی ها نسبت به فعالیت ورزشی و رژیم غذایی مقاوم بوده و به راحتی آب نمی شوند.

در چنین شرایطی علم پزشکی به کمک این دسته از افراد آمده و به کمک تکنیک هایی که در جراحی ابدومینوپلاستی اجرا می شوند ، می توان تنها در چند ساعت برای همیشه از شر چربی ها و بافت های اضافه شکم رهایی پیدا کرد و صاحب شکمی صاف و سفت شد. از مزیت های این جراحی که به محبوبیت بیشتر این عمل زیبایی اضافه کرده است ، می توان به این نکته اشاره نمود که پوست های اضافی شکم نیز در طی این جراحی برداشته می شوند و شکم بعد از پایان دوره نقاهت کاملا سفت و صاف خواهد شد.

دکتر رجب پور ، یکی از بهترین جراحان پلاستیک تهران ، در رابطه با این جراحی تذکر می دهد که افراد در صورتی که تمایل دارند ماندگاری و نتایج حاصل از ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم را حفظ نمایند ، لازم است حتما بعد از انجام این پروسه به تغذیه و فعالیت بدنی خود توجه داشته باشند !

دکتر رجب پور

چرا عمل بینی تا این حد محبوب است ؟

بینی عضو مرکزی و برجسته صورت می باشد ، از این رو ایجاد هر نوع تغییری در ظاهر بینی ، موجب می شود تا حالت کلی چهره نیز تغییرات بسیاری پیدا کند. این جراحی با دوره نقاهت کوتاهی همراه بوده و افراد ناراحتی و درد زیادی را بعد از انجام این جراحی تجربه نمی کنند. این ویژگی ها به همراه بهبود فرم بینی و چهره موجب شده است که این پروسه به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین عمل های زیبایی در دنیا تبدیل شود. لازم به ذکر است که به کمک این جراحی علاوه بر مشکلات ظاهری بینی ، می توان مشکلات عملکردی بینی نظیر انحراف ، پولیپ بینی را نیز برطرف نمود و به این ترتیب تنفس افراد را نیز بهبود بخشید ؛ بنابراین باید گفت این جراحی تنها هدف زیبایی نداشته و می تواند همزمان با اهداف درمانی نیز انجام شود.

راز جذابیت خانم های خوش اندام چیست ؟!

ممکن است با دیدن بسیاری از خانم ها و یا سلبریتی های مشهور خانم این سوال ذهن شما را به خود مشغول نماید که راز جذابیت زیبایی اندام این افراد چیست ؟! لازم است این موضوع را بدانید که عمل های زیبایی در میان افراد مشهور نیز طرفداران زیادی دارد ؛ چرا که این افراد به دلیل شهرت و موقعیت اجتماعی که دارند ، لازم است همیشه به اندام و زیبایی ظاهری خود توجه داشته باشند ؛ از این رو تلاش می کنند تا به کمک جراحی های پلاستیک و زیبایی به ظاهر ایده آل خود دست پیدا کنند. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی بدن ، عمل پروتز سینه و جراحی لیفت پستان است.

این دو جراحی که در زمینه عمل های زیبایی سینه قرار می گیرند با هدف بهبود فرم و بافت پستان ها و یا افزایش سایز سینه ها انجام می شوند. داشتن سینه های خوش فرم در زیبایی اندام خانم ها فاکتور مهمی به شمار می آید ، با این حال ممکن است برخی از خانم ها به صورت ژنتیکی سینه های کوچکی داشته باشند و یا به هر دلیل از سایز سینه های خود رضایت کافی را نداشته باشند ، در چینی شرایطی به کمک پروتز سینه می توان به سایز و فرم مورد نظر دست پیدا نمود.

جراحی لیفت سینه نیز با هدف رفع افتادگی و شلی پستان ها انجام می شود. معمولا با افزایش سن و به ویژه بعد از دوران بارداری و شیردهی پستان ها دچار افتادگی زیادی می شوند که این مسئله می تواند اعتماد به نفس خانم هایی که به زیبایی ظاهری خود توجه می کنند ، را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه به کمک عمل لیفت می توان پستان ها را بالا کشید تا فرم زیباتر و جوان تری پیدا کنند.

خبر خوب اینکه انجام جراحی لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان امکان پذیر بوده و این دو جراحی می توانند در دستیابی به بهترین نتیجه ، مکمل یکدیگر باشند ؛ بنابراین افرادی که قصد دارند علاوه بر افتادگی سینه های خود ، سایز سینه های خود را بهبود ببخشند می توانند با یک بار بیهوشی و گذراندن یک دوره نقاهت کوتاه به فرم مورد نظر خود دست پیدا کنند. بررسی ها و آمار نشان می دهند که در سال های اخیر جراحی پروتز پستان و لیفت سینه در لیست پرطرفدارترین عمل هایی زیبایی قرار گرفته است.

کلام آخر !

جراحی های زیبایی از آنجایی که می توانند به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک کنند ، تاثیرات بسیاری را در زندگی شخصی و اجتماعی افراد خواهند گذاشت که این مسئله خود از جمله مزیت ها و علل محبوبیت جراحی های زیبایی به شمار می آید. مهم نیست که قصد انجام کدام عمل زیبایی را دارید ، تنها توصیه ما به شما این است که در انتخاب بهترین جراح پلاستیک و زیبایی دقت کافی را داشته باشید تا در نهایت به بهترین نتیجه دست پیدا نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha