مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.

امدادرسانی به ۱۶۷ نفر در جاده‌های برف‌گرفته سرعین و مشگین‌شهر

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز، از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل ‌اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی مردمی مبنی بر وقوع بارش شدید برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مناطق عشایر نشین در شهرستان‌های سرعین و مشگین شهر ۴ تیم اسکان و تغذیه و یک تیم ارزیاب از شهرستان‌های مشگین شهر و سرعین متشکل از ۱۰ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۵ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: عشایر مناطق نزدیک به روستای لاطران شهرستان سرعین و قوتورسویی مشگین شهر درگیر برف کولاک است که در همه مناطق امدادگران در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: امدادگران شهرستان سرعین ضمن توزیع ۱۰۰۰ قرص نان در بین حادثه دیدگان، ۱۵ نفر از حادثه دیدگان را به جاده اصلی انتقال داده‌اند.

قویدل افزود: نجاتگران شهرستان مشگین شهر نیز ضمن توزیع ۶۹۰ قرص نان، یک گالن نفت و ۶۰ متر نایلون اهدایی فرمانداری شهرستان، ۱۵ خانوار را امدادرسانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: ۴ تیم از مرکز استان متشکل از ۸ نفر با ۳ دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه آرگو جهت پشتیبانی از حادثه مشگین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

در جریان این بارش ها عملیات همچنان ادامه دارد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاون امداد و نجات استان به صورت میدانی در محل حادثه حضور یافته و پیگیر روند امدادرسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha