چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 357066

اگر هر بار که موهای خود را شانه می‌زنید، دانه‌های سفیدی را روی موهای خود می‌بینید و به دنبال یک درمان گیاهی برای حل مشکل خود می‌گردید وقت آن است که با یک روغن ارگانیک شگفت‌انگیز آشنا شوید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدانید چه روغنی برای شوره سر خوبه ؟

 معجزه روغن درخت چای در رفع همیشگی شوره سر

روغن درخت چای یک روغن کاملا ارگانیک است که نه تنها شوره سر شما را درمان می‌کند، بلکه خواص بسیار زیاد دیگری نیز برای موهای شما دارد. با استفاده از این روغن برای همیشه مشکل شما حل می‌شود. روغن درخت چای برای موهای شما مانند یک داروی بی‌نظیر عمل می‌کند و دانه‌های سفید شوره را از موهای شما پاک می‌کند. با استفاده از این محصول دیگر نگران شوره سر خود نخواهید بود. این روغن بر خلاف سایر محصولات بهداشتی شیمیایی اثر مخربی بر بدن شما نمی‌گذارد. در ادامه ببینیم که این روغن چگونه بر موهای شما اثر می‌گذارد و شوره را درمان می‌کند.

 معجزه روغن درخت چای در رفع همیشگی شوره سر

روغن درخت چای محصولی بی‌نظیر برای رفع شوره سر شما

این روغن گیاهی یک محصول ارگانیک ضد شوره است. هنگامی که این روغن را روی پوست سر خود ماساژ می‌دهید قارچ‌های کف سر را از بین می‌برد و چربی پوست سر را متعادل می‌کند. با متعادل کردن چربی کف سر قارچی که عامل اصلی شوره سر است از بین رفته و موهای شما دیگر شوره نمی‌زند.

چرا موهای ما شوره می‌زند؟

علت شوره سر که معمولا به صورت دانه‌های ریز سفید روی موها دیده می‌شود و یا به شکل تکه‌های پوسته پوسته لابلای موها و روی پوست کف سر قرار دارند، ترشح بیش از حد چربی پوست سر است. عواملی مانند مشکلات هورمونی، تغییرات آب و هوا و استرس می‌توانند باعث تولید چربی بیش از حد روی پوست سر شوند. هنگامی که این چربی زیاد می‌شود قارچ مالاسزیا که عامل اصلی ایجاد شوره است به صورت تصاعدی رشد می‌کند و همه پوست سر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این عارضه معمولا همراه با لکه‌های قرمز، خارش و پوسته‌های چرب سفید و یا زرد رنگ همراه است. معمولا شوره سر پوست چرب را هدف قرار می‌دهد. پس اگر پوست کف سر شما چرب است لازم است تا با متعادل کردن چربی پوست کف سر آن را درمان کنید. درمان شوره سر با روغن درخت چای یکی از تخصص‌های اصلی این روغن است. ولی به طور کلی این روغن خواص زیادی برای مو و پوست دارد که در ادامه با هم می‌خوانیم.

خواص روغن درخت چای برای مو چیست؟

درخت چای آنقدر فواید زیادی برای مو دارد که می‌توانیم آن را معجزه‌ای برای موها بنامیم. رفع شوره سر تنها یکی از فواید این روغن است. بیشتر عوارض و مشکلات موها به کمک این روغن از بین می‌روند. در ادامه با مهم‌ترین فواید این روغن برای موها آشنا می‌شوید:

این روغن موهای شما را روشن و درخشان می‌کند: حتما برای شما هم پیش آمده که موهای خود را در آینه نگاه کنید و احساس کنید که موهای‌تان تیره و کدر شده است؟ موها معمولا بر اثر تابش مستقیم نور خورشید و یا به دلیل آلودگی هوا درخشندگی خود را از دست می‌دهند. یک راه درمان فوق‌العاده موثر برای رفع این مشکل استفاده از درخت چای است. این روغن موها را شفاف و درخشان می‌کند.

ریزش موها را با این روغن متوقف کنید: این محصول یک روغن ضدالتهاب است و ریزش موها را متوقف می‌کند. بنابراین اگر موهای‌تان کم‌پشت شده و هنگامی که موهای‌تان را شانه می‌کنید مقدار زیادی از تارهای موی شما می‌ریزند با استفاده از درخت چای ریزش موها را متوقف کنید. این روغن علاوه بر اینکه درمان قطعی شوره سر است، برای رفع ریزش موها نیز بسیار مفید و موثر است.

این روغن خارش پوست سر را از بین می‌برد: اگر پوست سرتان خشک شده و می‌خارد این روغن به شما کمک می‌کند تا مشکل خود را برطرف کنید. درخت چای یک روغن آب‌رسان است که رطوبت کافی را به پوست سر می‌رساند و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. خشکی پوست کف سر باعث رشد قارچ‌هایی می‌شود که با عارضه خارش همراه هستند. خواص آنتی باکتریال روغن درخت چای پوست سر را ضدعفونی کرده و از رشد قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.

نرمی و لطفات موها با درخت چای ارگانیک: اگر موهایتان بر اثر شستشوی زیاد با شامپوها و استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ مو و دکلره خشک و زبر شده کافی است تا با استفاده از این روغن لطافت و نرمی را به موهای خود بازگردانید. این روغن رطوبت کافی را به موها می‌رساند و آنها را سالم و زیبا نگه می‌دارد.

روغن درخت چای

برای درمان شوره سر چگونه از این روغن استفاده کنیم؟

همان‌طورکه گفتیم درخت چای برای رفع دائمی شوره سر بسیار موثر است. توجه داشته باشید که این محصول یک روغن اسانسی است و نباید به تنهایی استفاده شود. بنابراین برای استفاده از این محصول باید آن را با یک روغن حامل ترکیب کنید.

نحوه استفاده روغن درخت چای برای شوره سر به این صورت است که چند قطره از این روغن را با یک روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن جوجوبا مخلوط می‌کنید و آن را روی پوست سر و موها ماساژ می‌دهید به طوری که همه موها را بپوشاند. بعد از 15 تا 30 دقیقه آن را بشویید.

روغن ارگانیک اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

حالا که با فواید بسیار زیاد این محصول آشنا شدید حتما برای شما هم این سوال پیش می‌آید که روغن درخت چای اصل رو از کجا بخرم؟ قبل از هر چیز لازم است بدانید که تشخیص روغن اصل و خالص ارگانیک برای افراد غیر متخصص کار بسیار دشواری است. ممکن است بسیاری از فروشگاه‌ها و عطاری‌ها این روغن را به فروش برسانند ولی لازم است توجه کنید که کیفیت و خلوص این محصول تاثیر مستقیمی در اثرات درمانی آن دارد. استفاده از محصول نامرغوب نه تنها اثری بر عوارض پوست و موی شما نمی‌گذارد بلکه ممکن است صدمات جبران ناپذیری نیز به سلامت بدن شما وارد کند. بنابراین لازم است تا برای خرید روغن‌های ارگانیک دقت کنید. پیش از خرید روغن‌های ارگانیک نام آن برند و گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی آن را بررسی کنید تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

رفع دائمی شوره سر با روغن درخت چای نارین گل

شرکت نارین گل سابقه درخشانی در ارائه روغن‌های اسانسی دارد. این شرکت تلاش کرده تا روغن‌های ارگانیک را با بالاترین کیفیت و بیشترین خلوص در اختیار شما بگذارد. این شرکت دارای گواهینامه‌های بین المللی مثل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، گواهینامه بهداشت جهانی و سلامت محصول و گواهینامه عدم تست روی حیوانات است. این محصول نارین گل، مانند سایر روغن های گیاهی نارین گل با دقت بالا تولید می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این روغن مفید و بسیار موثر را از شرکت نارین گل تهیه کنید. محصولات این شرکت تحت نظر شرکت موکشا و بدون استفاده از کودهای شیمیایی تولید شده و روغن‌گیری با پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود. به همین دلیل روغن‌های گیاهی موکشا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین روغن‌های گیاهی در سراسر دنیاست. بنابراین با خیال راحت از محصولات نارین گل استفاده کنید و از کیفیت و خلوص آن مطمئن باشید.

خرید روغن درخت چای اصل

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا گفتیم رفع شوره سر با روغن درخت چای یک درمان قطعی و دائمی است. این روغن یک محصول ارگانیک از شرکت نارین گل است که اثر بی‌نظیری بر موهای شما و شوره سر می‌گذارد. این روغن نه تنها بر روی شوره سر اثر درمانی دارد بلکه برای درمان خشکی و شکنندگی موها، تیرگی و کدر شدن آنها و نیز خارش پوست کف سر نیز بسیار موثر است. کافی است چند قطره از این روغن را با یک روغن حامل مانند روغن نارگیل ترکیب کنید و روی پوست کف سر و موهای خود ماساژ دهید. پس از چند دقیقه آن را بشویید. با تکرار این درمان می‌توانید مطمئن باشید که شوره سر شما به طور کامل درمان می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات نارین گل برای رفع مشکل شوره سر خود استفاده کنید و مطمئن باشید که اثر فوق‌العاده‌ای بر شوره سر شما می‌گذارد. محصولات این شرکت کاملا خالص و ارگانیک هستند و شما با یک بار استفاده از آنها مشتری دائمی نارین گل خواهید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha