چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 360023

زن جوان که پسر ۴ ساله‌اش را مانع ازدواج مجدد خود می‌دید، در اقدامی هولناک پسربچه را به قتل رساند و جسدش را در خیابان رها کرد.

ماجرای قتل هولناک پسر بچه به دست مادر در اهواز

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، شامگاه سوم شهریور امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس از گم شدن پسر ۴ ساله‌اش به نام کوشا در کوی ملت اهواز خبر داد و گفت: من چند سال قبل از همسرم جدا شدم، اما حضانت پسرم با من بود. حدود ساعت ۹ شب پسرم را به خانه پدربزرگش بردم و او را مقابل در خانه پیاده کردم و رفتم، اما پسرم به خانه آن‌ها نرفته و گم شده است.


پس از این شکایت در حالی که عکس پسربچه در فضای مجازی منتشر شده بود تا چنانچه کسی از او اطلاع دارد، به خانواده‌اش خبر دهد، پلیس در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته خانه پدربزرگ کوشا دریافت زن جوان با خودرو تا مقابل خانه پدربزرگ کوشا آمده، اما او را پیاده نکرده است؛ بنابراین پلیس به اظهارات مادر این کودک شک کرد و در ادامه نیز مشخص شد وی با تناقض‌گویی قصد گمراه کردن مسیر تحقیقات را دارد.

در حالی که تحقیقات و بررسی‌ها ادامه داشت، ساعت ۵ صبح دوشنبه ۶ شهریور جسد کوشا ۴ ساله در شهرک جانبازان اهواز پیدا شد. این در حالی بود که آثار جراحات و خفگی روی گردن پسربچه نمایان بود؛ بدین ترتیب فرضیه قتل پیش روی مأموران پلیس قرار گرفت. در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه کوشا آخرین بار با مادرش دیده شده بود، مأموران به زن جوان مشکوک شدند و در ادامه با دستور مقام قضایی زن جوان دستگیر شد و پس از چند ساعت به قتل هولناک پسرش اعتراف کرد.

زن جوان گفت: مدتی قبل با مرد جوانی آشنا شدم که وضع مالی خوبی داشت. او از من خواستگاری کرد و پیشنهاد ازدواج داد، اما برایم شرط گذاشت و گفت که نمی‌تواند پسرم را بپذیرد. از آنجا که نمی‌دانستم پسرم را باید به چه کسی بسپارم، از طرفی نمی‌خواستم این موقعیت ازدواج را نیز از دست بدهم، تصمیم گرفتم بچه را بکشم.

صادق جعفری‌چگنی دادستان مرکز خوزستان با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با کشف جسد کودک در شهرک جانبازان اهواز، وی برای تشخیص علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و مادر کودک مسئولیت این قتل را به‌عهده گرفته و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha