با توجه به اینکه یک سوم از عمرمان را در تخت خواب سپری می کنیم، رعایت اصول صحیح خوابیدن می تواند در کاهش دردهای روزانه ما بسیار موثر باشد. استفاده از بالش طبی یکی از این موارد می باشد...

راهنمای تصویریِ استفاده صحیح بالش طبی برای کاهش درد

متاسفانه در زندگی امروزی افراد مختلف به دلیل نوع سبک زندگی غلط و یا کم تحرکی ، دارای امراض و مشکلات فراوانی مانند گردن درد و کمر درد هستند و با توجه به اینکه ما در طول شبانه روز ۱/۳ام از روز را در تخت خواب خود سپری می کنیم، در نتیجه داشتن یک بالش و تشک طبی و مناسب با نوع درد و مشکل ما میتواند تا حدی از دردهای ما بکاهد.

با توجه به اهمیت قرار گرفتن حالت سر و گردن در خواب و داشتن خوابی آرامبخش، استفاده از بالش طبی یا بالشت ارتوپدیک به وفور افزایش یافته است؛ زیرا انواع با کیفیت این بالش‌ها برای افراد، شرایط خواب عمیق و پر از آرامشی را فراهم می‌کند؛ همچنین باعث می‌شود که گردن و سر شما زمان خوابیدن طولانی مدت دچار درد نشود.

حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شاید از شر دردهای عضلانی و هزینه های سرسام آور درمان در زندگی امروزی با کمترین هزینه راحت شوید.

راهنمای تصویریِ استفاده صحیح بالش طبی برای کاهش درد

بالش طبی چیست؟

بالش‌های طبی یا بالش مموری فوم با توجه به نوع ساخت علمی‌شان، با بالش‌های معمولی تفاوت دارند. انواع بالش‌های طبی یا همان بالش‌های موج دار، مراقبت‌کننده‌های خوبی از سر و گردن شما در هنگام خواب به حساب می‌آیند. داخل این بالش‌ها فوم مخصوصی قرار گرفته شده که شرایط راحتی هر چه بهتر و بیشتر شما را فراهم می‌کنند.

جنس و نوع ساخت انواع متفاوت بالش‌های طبی طوری است که مناسب با حالت سر شما شکل می‌گیرد که از این رو، از خر و پف کردن شما و دردهای ناحیه گردن مثل آرتروز، جلوگیری به عمل خواهد آورد. انعطاف‌پذیری بالشت ارتوپدیک به دلیل پلی اورتان موجود در آن است. در واقع بالش‌های طبی یا مموری فوم، فشار و سنگینی سر و گردن شما را به خوبی به خود می‌گیرند؛ ضمن اینکه محیای خواب لذت‌بخشی برای شما خواهند شد و هنگام بلند کردن سرتان از روی آن، دوباره بالش به حالت قبل و اولیه خود بر می‌گردد.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که اگر می‌خواهید انواع گوناگون بالش‌های طبی، برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشند، حتما نحوه استفاده صحیح از آن‌ها را یاد بگیرید.

  • راهنمای استفاده صحیح از انواع بالش طبی

ما در این قسمت به نحوه درست استفاده از بالش های طبی به طور کلی خواهیم پرداخت؛ اما لازم است بدانید که هر نوع از انواع این بالش، روش استفاده خود را دارد.

  • اولین شیوه به این صورت است که سر خود را در مرکز و قسمت نرم بالش قرار دهید، در این صورت اگر دچار گردن درد باشید، مشکل شما رفع خواهد شد.

  • دومین شیوه به این شکل بوده که سر خود را در بخشی که دارای کم‌ترین میزان فوم است بگذارید و با این عمل از خوابی شیرین برخوردار شوید.

  • سومین شیوه به این شکل بوده که گردنتان را روی قسمت منعطف و نرم بالش ارتوپدیک قرار دهید. در این صورت نیز از خالی بودن زیر گردن خود جلوگیری به عمل خواهید آورد.

راهنمای تصویریِ استفاده صحیح بالش طبی برای کاهش درد

همانطور که گفتیم، هر بالش ارتوپدیکی و متناسب با مشکل شما موارد استفاده خاص خود را می‌طلبد، پس حتما این موضوع را از کارشناسان فروشگاه‌های متعبر متخصص در این زمینه مانند کالای خواب دواج ، سوال کنید.

چگونه بالش طبی را نگهداری کنیم تا عمر بیشتری داشته باشد؟

برای اینکه بالش‌های طبی کم نکنند و در مدت زمان کوتاه خراب نشوند، سعی کنید در نگهداری از آن‌ها دقت لازم را انجام دهید.

  • وقتی که استفاده از این بالش تمام شد، آن را مرتب در سر جای رختخوابی خود قرار دهید، به طوری که تحت فشار نبوده و در جای تنگ هم نباشد.

  • برای شستشوی بالش‌های طبی، تا جایی که ممکن است فقط رویه اولیه آن را بشورید. همین میزان شستشو معمولا کفایت می‌کند.

  • زمانی که احساس نیاز کردید که باید فوم داخل بالش شسته شود، نباید آن‌ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید و تا جایی که امکان دارد آن‌ها را در داخل تشت آب ولرم خیس کرده و به آرامی بدون چنگ زدن شستشو دهید.

مزایای استفاده از بالش‌های طبی

برای خرید بالش طبی با قیمت مناسب، حتما از طریق فروشگاه‌های معتبر در کشور اقدام به خرید کنید. بالش‌های موج دار یا مموری فوم دارای مزیت‌های ویژه و بیشماری هستند؛ مثلا عنوان بالش موج دار به این علت است که آن‌ها را مانند شکل موج ساخته‌اند تا سر و گردن افراد به خوبی روی آن جا بگیرد. برای خرید انواع بالش ارتوپدیک مناسب برای جلوگیری از خر و پف، دردهای ستون فقرات و گردن مبتلا به آرتروز، همچنین خوابی آرام، می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی ما در دواج اقدام به خرید کنید.

مزایای استفاده از بالشت ارتوپدیک طبی

  • پوشش دادن کامل گردن و ستون فقرات

  • کاهش دردهای ناحیه شانه و گردن

  • جلوگیری از ایجاد فشار بر یک قسمت خاص، بلکه بر همه نواحی

  • کمک به سیال بودن گردش خون در هنگام خواب

  • کمک به تنفس بهتر شما در هنگام خواب که باعث بهبود خر و پف شبانه شما خواهد شد؛

  • کمک به قرارگیری بهتر بدن در هنگام خواب

  • کاهش دادن دردهای آرتروز گردن

  • ضد آلرژی و باکتریال بودن

راهنمای تصویریِ استفاده صحیح بالش طبی برای کاهش درد

چرا باید بالش ارتوپدیک از فروشگاه‌های معتبر خرید؟

در این مطلب هدف ما این بوده است که به طور کامل به شرح موارد استفاده و مزیت‌های بالش مموری فوم یا طبی بپردازیم و بر این موضوع تاکید داشته باشیم که اگر به دنبال خوابی آرام و بدون زحمت در اثر دردهای گردن و ستون فقرات هستید، حتما از انواع بالش طبی مناسب با مشکلتون مانند بالشت های طبی موج دارا استفاده کنید؛ اما با توجه به اینکه تعداد محصولات متفرقه از این دست در بازار زیاد بوده که ممکن است بالش‌های تقلبی با قیمت گران به شما عرضه کنند، پیشنهاد ما برای شما این است که برای اینکه قیمت بالش طبی مناسب باشد، حتما از طریق فروشگاه‌های معتبر در کشور اقدام به خرید کنید.

یکی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع بالش ارتوپدیک در کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب، فروشگاه دواج است. دواج تولیدکننده و توزیع‌کننده انواع بالش‌های طبی متناسب با گردن‌های حساس بوده و نیز بالش طبی هوشمند را می‌توانید از این فروشگاه بخرید.

ضمن اینکه برای تهیه انواع بالش‌های طبی از این فروشگاه بدون نگرانی می‌توانید اقدام کنید، همچنین برای تهیه انواع رو تختی، رو بالشی حوله و تشک با قیمت مناسب و به صورت اقساطی نیز از فروشگاه‌ دواج قادر به خرید خواهید بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha