تحریک الکتریکی نقاط مختلف مغز توسط دستگاه آر تی ام اس باعث درمان بسیاری از مشکلات مختلف روان درمانی در حوزه اعصاب و روان بدون نیاز به مصرف داروهای خاص و سنگین با عوارض عجیب است. امروزه این روش درمانی خاص به یک انتخاب عالی در میان بیماران مبدل گشته است؛ چرا که علاوه بر نتایج عالی و جادویی کاملا آسان و سریع انجام می‌گیرد و احتیاجی به گذراندن دوره نقاهت و یا بستری بیمار وجود ندارد. در این مقاله از سایت مستر احیا تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را به طور کامل با دستگاه آر تی ام اس و کاربردهای آن آشنا سازیم که پیشنهاد می‌کنیم این مقاله مفید و کامل را با دقت مطالعه نمایید.

تحریک مغناطیسی مغز یا آر تی ام اس چیست ؟

معرفی دستگاه نامبرده

این دستگاه یعنی آر تی ام اس یک دستگاه درمانی در حوزه تخصصی مغز و اعصاب است که از عملکرد مناسبی برای کمک به تحریک مغز و اعصاب برخوردار است و به کمک آن انواع و اقسام فعالیت‌های مغزی فرد بیمار تحت تاثیر قرار می‌گیرند. به همین خاطر امروزه دستگاه ار تی ام اس به عنوان یک متد درمانی رایج در حوزه رفع و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب شناسایی شده است و نتایج عالی در درمان بسیاری از مشکلات مانند ترک اعتیاد یا سیگار، درمان افسردگی و غیره را برعهده دارد که کلینیک مستر احیا در این زمینه موفق عمل کرده است.

معرفی کلینیک مستر احیا

کلینیک مستر احیا یک کلینیک درمانی در حوزه اعصاب و روان با مدیریت تخصصی دکتر ابوالفضل احیائی به کمک دستگاه آر تی ام اس و تی ام اس تراپی برای درمان اضطراب، افسردگی، انواع اختلالات مختلف نظیر دو قطبی، درمان ترک اعتیاد و سیگار و هم‌چنین مشاوره در زمینه‌های مختلف روان درمانی، ازدواج، تحصیلی و غیره است. برای بهره‌مندی از خدمات یاد شده شما عزیزان می‌توانید با راه‌های ارتباطی مجموعه ما در تماس باشید.

انتخاب این روش درمانی به میل شخصی شما بستگی ندارند!!!!

برخی افراد گمان می‌کنند که می‌توانند این روش درمانی را به تنهایی برگزینند که بایستی بگوییم که انتخاب این روش درمانی کاری به میل شخصی فرد ندارد و پزشک متخصص زمانی درمان توسط دستگاه آر تی ام اس را پیشنهاد می‌دهد که سایر روش‌های درمانی مانند گفتار درمانی یا صحبت با مشاوره و یا دارو درمانی و مصرف انواع داروها نتواند مشکل شما را رفع نمایند. بنابراین؛ انتخاب این روش درمانی توسط پزشک متخصص انجام می‌گیرد که شما عزیزان می‌توانید برای درخواست مشاوره با کارشناسان ما و غیره با شماره‌های کلینیک مستر احیا در ارتباط باشید.

از آر تی ام اس برای درمان چه بیماری‌ها و اختلالاتی کمک گرفته می‌شود؟

امروزه به کمک دستگاه آر تی ام اس بیماری‌های مختلفی نظیر افسردگی، انواع اختلالات فکری و روحی مانند کندن پوست دست یا تکان دادن غیر عادی پا، انواع اختلال اضطراب فراگیر، سردردهای میگرنی، اختلالات دو قطبی، استرس و اضطراب، بی اختیاری ادرار، وزوز گوش، کلیه اختلالات حرکتی مانند صرع، پارکینسون و یا  برخی بیماری‌های مخچه  و حتی ترک سیگار و اعتیاد درمان می‌گردند. در کلینیک مستر احیا زیر نظر بهترین‌ها درمانی عالی را تجربه نمایید.

تحریک مغناطیسی مغز یا آر تی ام اس چیست ؟

درمان با آر تی ام اس چگونه است؟

بسیاری افراد گمان می‌کنند درمان با دستگاه آر تی ام اس احتیاج به بستری شدن و بیهوشی دارد اما اصلا اینگونه نیست و درمان توسط این دستگاه عمدتا در جلسه‌های نیم ساعته تا چهل و پنج دقیه‌ای بدون نیاز به بیهوشی یا بستری شدن به طول می‌انجامد و به دلیل غیر تهاجمی بودن فرد بیمار به راحتی می‌تواند پس از اتمام آن جلسه بدون ذره‌ای عدم توانایی امور مورد نظر خود را بدون تمرکز حواس به راحتی انجام دهد.

برای درمان توسط دستگاه آر تی ام اس شرایط خاصی وجود ندارد و تنها بیمار بایستی بر روی صندلی نشسته تا متناسب با تشخیص پزشک کویل‌ها به نقاط مناسبی از مغز آن متصل گردند و تحریک مغناطیسی مغز آغاز گردد. شما شاهد تغییرات در همان جلسات ابتدایی و آغازین خواهید بود؛ چرا که دستگاه‌های ار تی ام اس مستر احیا بی‌نظیرند.

هزینه چه میزان برآورد شده و آیا بیمه آن را می‌پردازد؟

متناسب با نوع وضعیت بیمار، شرایط خاص آن و سایر فاکتورها هزینه‌های مختلفی برای درمان در مراکز وجود دارد که خصوصی یا دولتی بودن مرکز بر روی نرخ نهایی کار تاثیر دارد. پوشش‌های مختلف بیمه درمانی از شرایط مختلفی برای پذیرش هزینه بیمه‌گذار در درمان برخوردار هستند و برای اطلاع دقیق از این موضوع که آیا پوشش بیمه شما هزینه درمان به کمک دستگاه آر تی ام اس را پرداخت می‌کند یا خیر؟ بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی به نمایندگی بیمه خود در رابطه با این موضوع پرس و جو نمایید. 

هزینه عامل مهمی در انتخاب روش درمان است و امیدواریم که تمامی شما عزیزان بدون دغدغه بتوانید با کمک این روش درمانی بهبودی خود را پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق هزینه‌ها می‌توانید با مجموعه کلینیک مستر احیا در ارتباط باشید.

کلینیک مستر احیا چه خدماتی با دستگاه آر تی ام اس انجام می‌دهد؟

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر این مقاله هم به این موضوع اشاره نمودیم در کلینیک مستر احیا درمان اکثر مشکلات مغز و اعصاب بدون نیاز به دارو انجام می‌گیرند و لازم است بگوییم که نتایج بهبود از بین رفتنی نیستند و تنها شما عزیزان بایستی به محض مشاهده نتایج تا بهبودی کامل در جلسات درمانی مورد نیاز خود به کمک دستگاه آرتی ام اس شرکت نمایید.

ترک اعتیاد یا سایر مواد مخدر مصرفی امروزه سخت یا غیر قابل شدن است و علاوه بر اراده بایستی روش مناسبی در درمان انتخاب گردد که به کمک آر تی ام اس درمان به سرعت انجام می‌گیرد؛ در حالیکه پروسه عادی ترک بسیار سخت است. از خدمات درمانی مجموعه کلینیک مستر احیا علاوه بر ترک اعتیاد مواد مخدر نظیر قرص، حشیش، گل، شیشه، الکل و غیره می‌توان به درمان اختلالات دوقطبی، صرع، پارکینسون، میگرن، افسردگی، اضطراب، صداهای عجیب، درمان بی‌خوابی یا پرخوابی و غیره اشاره نمود.

البته که درمان تمامی این مشکلات به کمک روش‌های دیگر به جز دستگاه آر تی ام اس ممکن است اما به دلیل تاثیرات بسیار زیاد قرص‌های شیمیایی مانند تغییر وزن، تغییر در خلق و خو، مصرف مادام‌العمر قرص‌ها و داروها افراد بسیار زیادی از درمان واهمه دارند ولی در درمان با کمک دستگاه آر تی ام اس کلینیک مستر احیا این مشکلات وجود ندارد و نتیجه به سرعت هویدا و آشکار می‌گردد.

تحریک مغناطیسی مغز یا آر تی ام اس چیست ؟

چرا کلینیک مستر احیا را انتخاب کنیم؟

تخصص، استفاده از قوی‌ترین دستگاه آر تی ام اس، تشخیص دقیق و به کاربردن کویل‌ها در قسمت‌های مختلف مغز و قیمت بسیار مناسب و خدمات عالی این کلینیک درمان مغز و اعصاب  از علت‌های اصلی انتخاب کلینیک مستر احیا زیر نظر دکتر ابوالفضل احیایی است‌. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما در ارتباط باشید. ممنون که تا پایان مقاله دستگاه آر تی ام اس همراه ما بودید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha