رییس اداره آموزش و پرورش بابل، گفت: در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم ضرب و شتم یک دانش آموز در مازندران هستیم و تا حصول نتیجه پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

ضرب و شتم یک دانش آموز در مازندران / آموزش و پرورش: پیگیری می‌کنیم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش بابل براساس متنی که در اختیار رسانه‌ها قرار داد اعلام کرد که بعد از اطلاع و طرح شکایت والدین دانش آموز در اولین فرصت، موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت.

انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک دانش آموز در بابل مازندران از سوی مدیر مدرسه در فضای مجازی باعث شد در این ارتباط رییس آموزش و پرورش این شهرستان دستور بررسی و پیگیری موضوع دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش بابل، براساس متنی که روز یکشنبه در اختیار رسانه‌ها قرار داد اعلام کرد که بعد از اطلاع و طرح شکایت والدین دانش آموز در اولین فرصت، موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مهدی اسدی امیری بیان داشت: پس از بررسی اولیه مشخص شد ادعای مطرح شده از سوی شاکی با اظهارات مدیر و تعدادی از دانش‌آموزان در این رابطه، متفاوت است.

وی افزود: بر این اساس واحدهای بازرسی و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل هم‌اکنون در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم این موضوع هستند و تا حصول نتیجه پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha