بیماری بواسیر یکی از بیماری‌های بسیار شایع نشیمنگاهی است که می‌تواند در مراحل پیشرفته بیماران را بسیار آزار دهد. برای بسیاری از بیماران مبتلا به این عارضه سؤال است که چگونه دکتر خوب برای درمان بواسیر پیدا کنم؟ این سؤال، دغدغه بسیار مهمی محسوب می‌شود؛ زیرا درمان بواسیر در مراحل پیشرفته جز با مراجعه به یک پزشک متبحر به درستی میسر نمی‌شود. 

چگونه دکتر خوب برای بواسیر پیدا کنم؟

شاید اولین سؤالی که به ذهن بیماران خطور کند این باشد که چه پزشکی می‌تواند بیماری بواسیر را درمان کند؟ در جواب باید گفت بواسیر یک بیماری مقعدی به حساب می‌آید و برای درمان باید به یک متخصص بواسیر یا متخصصان کولورکتال مراجعه کرد که بر مشکلاتی که مربوط به بواسیر یا دستگاه گوارش تحتانی است، تمرکز دارند. این پزشکان به دلیل اینکه سال‌ها تحت آموزش برای درمان بیماری‌های این ناحیه از بدن و روده بزرگ بوده‌اند، می‌توانند به خوبی این بیماری را درمان کنند.

برای پیدا کردن یک دکتر خوب برای بواسیر از روش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. در قدم اول افراد می‌توانند از دوستان و آشنایان برای یافتن یک پزشک مجرب پرس‌وجو کنند. تجربه‌ای که نزدیکان و آشنایان در درمان خود داشته‌اند می‌تواند در یافتن پزشک بسیار مؤثر باشد. در قدم بعدی افراد می‌توانند در اینترنت به جستجوی متخصص بواسیر یا متخصص کولورکتال بپردازند. در نتیجه جستجو، بسیاری از پزشکان و کلینیک‌های درمانی به دست می‌آید که افراد می‌توانند با بررسی پزشکان و تخصص آنها و از طرفی نظر بیماران، دست به انتخاب یک پزشک خوب برای درمان  بواسیر بزنند. ازآنجایی‌که درمان بواسیر در زمانی که شدت یافته تنها با جراحی و یا لیزر بواسیر امکان‌پذیر است یافتن یک پزشک متخصص و متبحر کمک می‌کند تا این بیماری برای همیشه درمان شود.

بهترین دکتر بواسیر چه مشخصاتی دارد؟

بسیار مهم است زمانی که افراد می‌خواهند دست به درمان بیماری هموروئید یا بواسیر خود بزنند بهترین دکتر بواسیر را انتخاب کنند.

بهترین دکتر بواسیر مشخصاتی دارد که باید در هنگام انتخاب او در نظر گرفت:

تجربه و تخصص پزشک

تجربه و تخصص بالای پزشک نقش مهمی در درمان بیماری بواسیر و عدم بازگشت آن دارد. در قدم اول این ویژگی باعث می‌شود پزشک به بهترین شکل بیماری بواسیر و نوع آن را تشخیص دهد. بواسیر به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و از طرفی بواسیر داخلی خود ۴ درجه دارد. بواسیر در مراحل ابتدایی با دارودرمانی و درمان‌های خانگی بهبود می‌یابد و در مراحل شدید بیماری، پزشک جراحی یا لیزردرمانی بواسیر را پیشنهاد می‌دهد. تخصص و تجربه پزشک کمک می‌کند تا انتخاب روش درمان به بهترین شکل انجام شود.

داشتن تجهیزات و امکانات پزشکی به‌روز

اگر برای درمان بواسیر، جراحی یا لیزر بواسیر پیشنهاد شود بسیار مهم است که پزشک به  تجهیزات لازم برای درمان دسترسی داشته باشد. داشتن دستگاه‌های لیزر به‌روز به طور مثال  نقش مهمی در درمان بهتر بیماری بواسیر و عدم بروز عوارضی همچون ایجاد گوشت اضافه و یا بی‌اختیاری در دفع گاز معده و مدفوع دارد. از طرف دیگر پزشک متخصص باید برای جراحی به بیمارستان یا کلینیک مجهز برای جراحی دسترسی داشته باشد تا جراحی نیز در محیطی مناسب انجام گیرد.

داشتن مهارت لازم در هنگام جراحی یا لیزر

اگر پزشک مهارت کافی را برای انجام جراحی یا لیزر بواسیر در اختیار نداشته باشد بسیار محتمل است که بیمار با عوارض مختلفی روبرو شود. در واقع مهارت پزشک کمک می‌کند تا بیماری با دستگاه‌هایی همچون لیزر به بهترین شکل درمان گردد.

یکی از کلینیک‌های بسیار معتبر که از بهترین دکتر بواسیر برای درمان بیماران بهره می‌برد کلینیک درمان فوری است که می‌تواند کمک کند با تبحر پزشک و امکانات لازم، این بیماری برای همیشه درمان شود.

بهترین روش درمان بواسیر چیست؟

برای افرادی که می‌خواهند برای همیشه بیماری بواسیر را درمان کنند انتخاب بهترین روش درمان بواسیر بسیار اهمیت دارد. بهترین روش درمان بواسیر روشی است که این عارضه را به بهترین شکل، در کوتاه‌ترین زمان و بدون عوارض درمان کند و این روش، لیزر بواسیر است. درمان بواسیر با لیزر از بهترین روش‌های درمان محسوب می‌شود که بدون نیاز به بیهوشی، بستری شبانه و در زمانی در حدود ۳۰ دقیقه انجام می‌گیرد. لیزر بواسیر را بهترین روش درمان بواسیر می‌دانند؛ زیرا این روش دوران نقاهت خاصی ندارد و فقط بیمار تا یک هفته پس از عمل کمی احساس سوزش را در ناحیه احساس خواهد کرد. بیمار برخلاف روش جراحی، پس از لیزر بواسیر دوره نقاهت خاصی را طی نمی‌کند و می‌تواند به‌سرعت فعالیت‌های روزمره خود را از سر گیرد.

بهترین روش برای درمان بواسیر

بهترین روش درمان بواسیر یا لیزردرمانی هموروئید در کلینیک درمان فوری توسط متخصصان کولورکتال انجام می‌شود و این بیماری را بدون عارضه و احتمال بازگشت به شکل کامل درمان می‌کند.

استفاده از لیزر برای درمان بواسیر چرا پیشنهاد می‌شود؟

یکی از روش‌هایی که امروزه برای درمان هموروئید به کار می‌رود استفاده از لیزر برای درمان بواسیر است. لیزردرمانی به نسبت جراحی مزایای بسیاری دارد و به همین دلیل در بسیاری موارد جایگزین روش جراحی بواسیر شده است.

درمان بواسیر با لیزر

در گذشته با روش جراحی سنتی بیماری بواسیر درمان می‌شد؛ اما این روش برخلاف لیزر باعث می‌شد که بافت بیشتری در اطراف بواسیر آسیب ببیند و پس از جراحی نیز بیمار با درد بسیاری روبرو باشد. جراحی بواسیر همچنین نیاز به استراحت بیشتر پس از انجام آن دارد و از طرفی بیمار امکان حضور در محل کار یا فعالیت‌هایی همچون رانندگی را تا مدت‌ها نخواهد داشت. همه این عوامل باعث شده‌اند که استفاده از لیزر برای درمان بواسیر بسیار رواج پیدا کند.

لیزر بواسیر یک روش سرپایی محسوب می‌شود که می‌تواند بیماری هموروئید را در کلینیک، بدون بیهوشی و نیاز به بستری شبانه درمان کند. به طور معمول لیزر بواسیر چیزی در حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از عمل لیزر، بیمار می‌تواند زندگی روزمره خود را از سر گیرد و حتی به شکل کوتاه‌مدت رانندگی نیز بکند.

بسیار مهم است که لیزر بواسیر توسط دستگاه‌های بسیار مجهز و پزشکان مجرب انجام شود تا مشکلاتی نظیر ایجاد گوشت اضافه و بی‌اختیاری در دفع گاز روده و مدفوع پیش نیاید.

کلینیک درمان فوری از جمله مراکزی است که استفاده از لیزر برای درمان بواسیر را به بیماران ارائه می‌دهد و به دلیل استفاده از دستگاه‌های لیزر مجهزی همچون co2 ایتالیا هیچ‌گونه عوارضی را برای بیمار ایجاد نمی‌کند و این بیماری را برای همیشه از بین می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha