سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 365283

پسر شیشه‌ای پس از درگیری با پدر و مادرش به سمت آنها هجوم برد و با قمه به جان‌شان افتاد. در این حادثه پدر به قتل رسید و مادر تا پرتگاه مرگ پیش رفت.

 جنایت هولناک پسر شیشه‌ای

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، بیست‌وهفتم آذرماه امسال گزارش یک درگیری خونین به پلیس پایتخت اعلام شد. درگیری در یکی از محله‌های شرق پایتخت رخ داده بود و زوج سالخورده‌ای با ضربات چاقو به‌شدت زخمی شده بودند. آنها برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و ضارب که پسر خانواده بود دستگیر شد. مرد 74ساله و همسرش تحت درمان قرار گرفتند اما دو روز بعد یعنی شامگاه بیست‌ونهم آذرماه مرد سالخورده به‌رغم تلاش پزشکان به کام مرگ رفت.

در این شرایط گزارش این جنایت به قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده جنایی را صادر کرد. از سوی دیگر مشخص شد زن سالخورده که او هم مجروح شده بود از این حادثه جان سالم به در برده است. وی در تحقیقات گفت: پسرم اعتیاد شدیدی به شیشه داشت و مدام درگیری ایجاد می‌کرد.

هر وقت مواد به او نمی‌رسید با پدرش یا من درگیر می‌شد و شیشه‌ها را می‌شکست. شب حادثه هم از پدرش خواست تا به او پول بدهد. می‌خواست موادمخدر بخرد اما پدرش به او پول نداد و همین موضوع سبب شد که با هم درگیر شوند. پسرم ناگهان با قمه به سمت پدرش هجوم برد و به او ضرباتی زد. من هم می‌خواستم مانع شوم که به من هم ضربه زد. خیلی ترسیده بودم و فورا با بچه‌های دیگرم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم که آنها به پلیس و اورژانس خبر دادند.


پس از اظهارات این زن، پسر خانواده که 34ساله بود نیز تحت بازجویی قرار گرفت. او به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: من قبلا معتاد به هروئین بودم اما این اواخر به مصرف شیشه روی آورده‌ام. وی ادامه داد: روز حادثه خمار بودم و حال خوبی نداشتم. از پدرم خواستم به من پول بدهد تا مواد تهیه کنم اما او با تندی جوابم را داد. من هم عصبانی شدم و با قمه به‌سمت او و مادرم حمله کردم اما قصد کشتن آنها را نداشتم. این پسر شیشه‌ای با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha