مرد شیطان‌صفت بعد از رهایی از اعدام به خاطر آزار دخترش، این بار به اتهام آزار و اذیت دخترخوانده ۱۴‌ساله‌اش به اعدام محکوم شد.

حکم مرگ برای پدرخوانده آزارگر

به گزارش سلامت نیوز زبه نقل از روزنامه جام‌جم، راز این جنایت سیاه با شکایت دختر۱۴ساله به نام نادیا از ناپدری‌اش در پلیس آگاهی تهران فاش شد. این دختر در حالی که وضع روحی بدی داشت در شکایت خود به کارآگاهان گفت: ما درغرب کشور زندگی می‌کردیم. مادرم به خاطر اختلافاتی که با پدرم داشت از او جدا شد.

پس ازمدتی بامردی به نام شاهرخ آشنا شد. مادرم وضع روحی خوبی نداشت وشاهرخ با معرفی خود به‌عنوان روان‌شناس او را فریب داد وتوانست اعتمادش را جلب کند. سپس صیغه خواندند و محرم شدند. شاهرخ در تهران زندگی می‌کرد و ما را بعد از عقد به تهران آورد. پس ازمدتی متوجه رفتار مشکوک شاهرخ شده و از او وحشت داشتم. یک روز او مرا مورد آزارشیطانی قرار داد و پس از آن دیگر در آن خانه امنیت نداشتم. به همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.


پس ازاین شکایت پرونده به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد ودرنخستین مرحله دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی و آزار و اذیت او تایید شد.شاهرخ با دستور قضایی بازداشت شد و جلسه تحقیق در دادگاه برگزار شد. مادر نادیا در این جلسه گفت: «پس ازجدایی ازهمسرم تصمیم گرفتم کسب‌وکاری راه بیندازم. به‌همین خاطر مغازه‌ای اجاره کرده و مشغول به کار شدم اما مردی که قرار بود برایم وسایل تهیه کند، پول‌هایم را گرفت و ناپدید شد. این دومین ضربه روحی در زندگی‌ام بود و باعث شد به بیماری روحی مبتلا شوم تا این که با مردی به نام شاهرخ آشنا شدم که مدعی بود روان‌شناس است. او با حرف‌هایش حال مرا خوب کرد و اعتمادم به اوجلب شد.

بعد از مدتی خواستگاری کرد وصیغه یک‌ساله خواندیم. او از من خواست به تهران بیایم و وقتی به اینجا آمدم، دخترم را با اصرار شاهرخ با خود آوردم. شاهرخ گاهی به من شیره تریاک می‌داد و با خوردن آن بی‌حال می‌شدم. چند وقت پیش متوجه وحشت نادیا از شاهرخ شدم. وقتی با او صحبت کردم، راز جنایت سیاه شوهرم فاش شد. او با شیره تریاک مرابی‌حال می‌کرد و بعد دخترم را مورد آزار شیطانی قرار می‌داد. وقتی این ماجرا را فهمیدم و با او دعوا کردم، رفتارش تغییر کرد ومدام ما را کتک می‌زد و درخانه زندانی می‌کرد.»

در این جلسه نادیا به تشریح آزار و اذیت‌های ناپدری شیطان‌صفت پرداخت. متهم هم در دفاع ازخود گفت: «ادعای نادیا ومادرش را قبول ندارم. من در ارتباطم با نادیا شاید زیاده‌روی کرده باشم اما او را آزار نداده‌ام.»پس از این جلسه، تحقیقات قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سجاد منافی آذر ادامه پیدا کرد و مشخص شد، شاهرخ چند سال قبل به اتهام آزار و اذیت شیطانی دخترش در شعبه ۱۰دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شده بود اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش و توبه حکم اعدامش لغو شده بود.


قضات از دختر این مرد تحقیق کردند که او مدعی شد؛ بعد از این‌که پدرم به اعدام محکوم شد، ادعا کرد توبه کرده و قصد جبران گذشته را دارد به همین خاطر از شکایتم صرف‌نظر کردم.با تکمیل تحقیقات، مرد آزارگر هفته گذشته درشعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت غیرعلنی محاکمه شد. در این جلسه نادیا برای پدرخوانده‌اش درخواست مجازات کرد.متهم هم دردفاعیاتش گفت: من توبه کرده بودم و نمی‌دانم چرا نادیا چنین ادعایی را مطرح می‌کند. من هیچ‌وقت او را آزار نداده‌ام و اتهامم را قبول ندارم.پس از دفاعیات این مرد و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شورشده و حکم به اعدام مرد آزارگر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha