دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 367439

 رئیس پلیس آگاهی خوزستان از بازداشت فردی که به جرم آدم‌ربایی تحت پیگرد قانونی قرار داشت، بعد از گذشت ۹ سال متواری بودن، در شهرستان خرمشهر خبر داد.

آدم‌ربا و متجاوز فراری بعد از ۹ سال دستگیر شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ سیروس دریکوند با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی رسیدگی به پرونده محکومان متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان، فردی که به جرم آدم‌ربایی و تجاوز به عنف به حبس محکوم شده و از سال ۹۳ تا کنون متواری بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان جنایی پس از به کارگیری منابع و مخبرین با توجه به اینکه متهم ۹ سال متواری بوده است، با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، متهم را در شهرستان خرمشهر که خود را با اسامی و هویت‌های مختلف مخفی کرده بود شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه متهم به محض معرفی به دادسرا، راهی زندان شد، گفت: پلیس با قدرت و صلابت همواره ثابت کرده است که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان در جامعه مختل شود و از شهروندان هم انتظار داریم که ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha