معرفی بهترین سایت تجهیزات دندانپزشکی، دغدغه همه دندانپزشکان خرید تجهیزات، با خیال راحت است

شاپ دنت – فروشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی

شاید یک مطب دندانپزشکی در برخورد اول برای بسیاری از مراجعان ترسناک باشد، اما برای یک دندانپزشک، مطب دندانپزشکی با دستگاه‌های بزرگ و تجهیزات ریز و درشتی که در همه جا هستند بهترین مکان برای کار، مهارت‌ورزی و افزایش تجربه محسوب می‌شود.

دستگاه‌های دندانپزشکی، اینسترومنت‌ها، مواد مصرفی دندانپزشکی و به طور کلی تجهیزات دندانپزشکی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در نتیجه کار دندانپزشکان هستند. با این توضیح بدیهی است که طراحی مناسب، طول عمر بالا، کیفیت ایده آل و روزآمد بودن تجهیزات دندانپزشکی از الزامات تولیدات مرتبط با دندانپزشکی باشد. اما تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

شاپ دنت نام تجاری و برند فروشگاهی شرکت طب گستر رایکا است که از سال 1396 تا کنون به واردات کالای دندانپزشکی و توزیع آن در سراسر کشور پرداخته است. می‌توان گفت که شاپ دنت اولین فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی است که از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر برخوردار است.

اعتبار و ضمانت خرید

ما در شاپ دنت https://shopdent.net/ می‌کوشیم تا تجربه خریدی امن و آسان را برای دندانپزشکان و خریداران محصولات دندانپزشکی فراهم کنیم. شاپ دنت از جمله فروشگاه‌هایی است که آیمد دارند یعنی این فروشگاه از سمت اداره کل تجهیزات پزشکی که خود زیر نظر وزارت بهداشت است، مورد تایید قرار گرفته و گواهینامه صلاحیت از اداره غذا و دارو دارد.

افزون بر این شاپ دنت در زمینه فروش اینترنتی علاوه بر نماد اعتماد الکترونیک، دارای پروانه کسب وبسایت و کسب و کار مجازی است. مجموعه‌ی این تاییدیه‌ها اعتبار شاپ دنت را در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی مشخص می‌کند. اما بدون شک اعتبار اصلی ما در شاپ دنت، تجربه خوب مشتریانمان در سراسر کشور است.

تمرکز اصلی ما بر روی کیفیت و اصالت کالاهای دندانپزشکی است. از آنجا که تجهیزات دندانپزشکی به طور مستقیم با انسان و سلامت او در ارتباط هستند، بایست از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و همواره به روز باشند. بنابراین شاپ دنت اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند و علاوه بر این به دنبال تسهیل شرایط خرید است. خرید اقساطی، تخفیف‌های هیجان انگیز و دریافت هدیه بر روی خرید تنها گوشه‌ای از مزایایی است که شاپ دنت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

پیگیری سفارشات و مرسولات

دفتر و انبار فروشگاه شاپ دنت در شهر تهران در خیابان آزادی قرار دارد و به همین واسطه ثبت و ارسال سفارش‌های شهر تهران عموما در عرض چند ساعت انجام می‌شود. بنابراین اگر مطب شما در شهر تهران است می‌توانید بدون اتلاف وقت و انرژی، تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

شاپ دنت برای ارسال سفارش‌های شهرستان نیز گزینه‌های زیادی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به طوری که افراد در سراسر کشور می‌توانند با توجه به شرایط خود، روش ارسال را انتخاب نمایند. ثبت سفارش و پرداخت در شاپ دنت بدون هماهنگی خریدار انجام نمی‌شود و مسئول فروش ثبت سفارش، دریافت فاکتور، پیگیری پرداخت و ارسال بسته را با خود شما هماهنگ می‌گند.

مانند اغلب تجهیزات پزشکی، بیشتر تجهیزات دندانپزشکی از کشورهای دیگر به داخل ایران وارد شده و بخش دیگری از این تجهیزات از تولیدات داخلی هستند. با نوسانات قیمت دلار و افزایش تحریم‌ها، در بسیاری موارد موجودی برخی محصولات دندانپزشکی خارجی محدود شده، قیمت آن‌ها تغییر می‌کند. یکی از اهداف و انگیزه‌های اصلی ما در شاپ دنت این است که چالش‌های خرید تجهیزات دندانپزشکی را به حداقل رسانده و مانع از متضرر شدن خریداران شویم.

خرید آنلاین مواد و تجهیزات دندانپزشکی فروشگاه شاپ دنت shiopdent

کامل‌ترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی

شاپ دنت کامل‌ترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی است. هر تخصصی در زمینه دندانپزشکی داشته باشید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را در سایت شاپ دنت پیدا کنید. همچنین کلینیک‌های بزرگ دندانپزشکی نیز می‌توانند برای تامین و تجهیز مواد مورد نیاز خود از شاپ دنت استفاده کنند. به این ترتیب با صرف کمترین زمان و بدون اتلاف انرژی، تنها با چند کلیک می‌توانید انبوهی از محصولات دندانپزشکی را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین نوع آن را خریداری کنید. ما در شاپ دنت محصولات را بر اساس نوع و کارکرد آن‌ها طبقه بندی کرده و برندهای گوناگون داخلی و خارجی با انواع قیمت‌ها را گردآوری کردیم.

مجله دندانپزشکی شاپ دنت

علاوه بر تمام این‌ها در وبسایت ما می‌توانید به مجله دندانپزشکی شاپ دنت سری بزنید و از به روزترین تغییرات در علم دندانپزشکی دنیا باخبر شوید. همچنین مجله دندانپزشکی شاپ دنت حاوی راهنماهای گوناگونی برای خرید تجهیزات است. به طور مثال راهنمای خرید انواع فرز دندانپزشکی یکی از مقالاتی است که به شرح انواع مدل‌ فرزهای دندانپزشکی و کاربرد آن‌ها می‌پردازد و یا اسم وسایل دندانپزشکی با عکس pdf مطلبی پیرامون معرفی انواع تجهیزات دندانپزشکی است.

مجله اخبار روز دندانپزشکی، خبر مواد و تجهیزات دندانپزشکی

جمع بندی

ما در فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی شاپ دنت مفتخریم که در چند سال اخیر به تجهیز و تامین کلینیک‌های دندانپزشکی در سراسر کشور پرداخته‌ایم. اکنون شما نیز می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشکاه شاپ دنت و ثبت سفارش، در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha